Hoi @HermanPierrot, goed dat je hierop terugkomt! Ik zie alleen geen toegevoegd bericht. Zou je aan kunnen geven hoe de situatie nu is? We lossen het heel graag voor je op!
@Demi van Odido Mooi dat het mesh netwerk wel goed geconfigureerd is en dus werkt.
Het wifi signaal valt echt helemaal weg. Ik moet dan de modem aan en uit doen om het signaal terug te laten komen. Modem swap heeft niet geholpen want de volgende dag is firmware b10 gedownload waarbij deze perikelen zich weer voordoen. Instellingen aanpassen werkt ook niet en zoals aangegeven gebeurde dit niet zo met de vorige firmware.
@Wowkazmir Dank je wel voor je terugkoppeling!
Heb je het wifipunt bekabeld aangesloten of draadloos? Indien het laatste, wil je dan proberen om het wifipunt bekabeld aan te sluiten. Ik ben benieuwd wat dit doet!
Mocht je het wifipunt al bekabeld hebben aangesloten, wil je dan proberen om deze en het modem een herstart te geven? Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!
@Teresa van Odido Hi Teresa.
Ik heb het met twee wifipunten geprobeerd. Draadloos is hoe het netwerk nu ingericht is en ook graag zou willen. Bij bedraad is de weergave issue ook aanwezig.
Dit zegt echter vrij weinig over het uitvallen van het signaal vanaf de modem. Het gebeurde namelijk ook toen ik de wifipunten niet eens aangesloten had voor de test en dus los staat van hoe ik het signaal verspreid. Verder is het ook vreemd dat wanneer het signaal weer terugkomt bij het aan/uit doen dat geen van de apparaten weer automatisch verbinding maken.
@Wowkazmir Het weergave issue speelt inderdaad zowel bekabeld als draadloos. Wel ben ik benieuwd of je ook wegval in de verbinding hebt opgemerkt bij het bekabeld testen, laat je het mij weten?
Mocht er in beide gevallen geen verbetering zijn, dan wil ik je vragen om het modem nogmaals een herstart te geven. Het is dan belangrijk om de komende 3 dagen de data/tijdstippen te noteren. Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan zet ik dit direct door naar mijn collega’s van de technische dienst voor verder onderzoek.
@Teresa van Odido Vergeef mij, maar volgens mij wordt er langs elkaar heen gewerkt. Het is bekend bij de technische dienst dat de wifipunten niet goed werken met hun huidige firmware. Ik heb ze helaas op advies van de technische dienst dus tijdelijk niet meer in gebruik. Hopelijk komt er snel een firmware update.
De hoofd issue is dat het wifi signaal volledig weg valt vanaf de modem met of zonder wifipunten aangesloten met versie b10. Er wordt al gelogd maar ik kan niet anders dan de modem steeds herstarten om het signaal te herstellen. Drie dagen zonder wifi zitten is niet mogelijk.
Hi @Wowkazmir ik zie inderdaad dat er al een onderzoek loopt bij onze technische dienst. Ik heb het ticket aangevuld met de info over het hoofdissue. Hopelijk weten we snel meer!
Hallo allen,
Ben pas 1 dag klant.
Eerste dag alles perfect werkend gekregen.
Vannacht de update op modem naar B10 en nu zie ik ook niet meer wat er aangesloten is op mijn AP WX5600.
Meermaals gereset tot ik ging googelen wat dit kon zijn.
1ste dag was perfect!
ik weet dat hij het doet want ik heb iets van 38 wifi apparaten in huis en die hebben allemaal connectie.
Echter kan ik nu niet goed de AP op de juiste locatie installeren zodat ik weet dat al mijn apparaten goed zijn verbonden.
Ben benieuwd wanneer de update komt.
Ik kan hier ook geen firmware van vinden bij de fabrikant.
Hi @Jawie, welkom op onze Community!
We werken nog steeds aan de fix, hopelijk snel meer nieuws hierover. Mesh werkt wel gewoon alleen de topologie niet. We hebben een eigen custom firmware dus die kun je niet handmatig overzetten.