Skip to main content

Beste Odido Community medewerker,

Ik wil graag mijn Fritzbox 5590 op XGS-PON verbinding direct op glas aansluiten. Zonder de ONT van Odido. Ik heb het modem id in mijn profiel gezet onder “X profiel”. Ik ben vandaag (maandag 16-9-2024) de gehele dag in de buurt van mijn modem om de boel om te zetten.

Dank alvast.

Hi @dku2022, daar kan ik je mee helpen.

Zal ik hem meteen voor je registreren? Weet jezelf welke instellingen je moet aanpassen om hem werkend te krijgen?  


Hi @dku2022, daar kan ik je mee helpen.

Zal ik hem meteen voor je registreren? Weet jezelf welke instellingen je moet aanpassen om hem werkend te krijgen?  

Hoi @Tommie van Odido ja dat mag je nu gelijk doorvoeren. Ik heb in de community al wat gelezen, moet dus goed komen.


Top @dku2022, ik heb hem geregistreerd. Je kan het modem omzetten. Kan je mij laten weten of het gelukt is en je online komt met de juiste snelheid? 


Top @dku2022, ik heb hem geregistreerd. Je kan het modem omzetten. Kan je mij laten weten of het gelukt is en je online komt met de juiste snelheid? 

Hoi @Tommie van Odido , hij werkt als een speer!. Ik moest alleen de twee vinkjes van XG-PON Mix mode aanzetten. Daarna gelijk verbonden.

Jouw Resultaat:

Download: 937.7 Mbit/s

Upload: 944.7 Mbit/s

 

Tommie bedankt voor de snelle service!


Ah kijk aan, dat hoor ik graag @dku2022, veel plezier met je eigen modem! 


Ik wil graag mijn Fritzbox 5590 op XGS-PON verbinding direct op glas aansluiten. Zonder de ONT van Odido. Ik heb het modem id aan Tommie per pm gestuurd,

 

Hij is vast heel druk vandaag.

Tommie als je dit leest : ik hoop dat jij me kunt helpen.


Top @dku2022, ik heb hem geregistreerd. Je kan het modem omzetten. Kan je mij laten weten of het gelukt is en je online komt met de juiste snelheid? 

Hoi @Tommie van Odido , hij werkt als een speer!. Ik moest alleen de twee vinkjes van XG-PON Mix mode aanzetten. Daarna gelijk verbonden.

Jouw Resultaat:

Download: 937.7 Mbit/s

Upload: 944.7 Mbit/s

 

Tommie bedankt voor de snelle service!

Klinkt erg goed, ik moet dit over twee weken doen. Waar vind ik die twee ’vinkjes’


Reageer