Skip to main content

Ik heb de foutcode 

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?

 

Mvg Olaf

Lees even terug aub.


Ik heb helaas ook hetzelfde probleem als ieder ander. 
 

zou ik ook de update mogen ontvangen? 
 

**AL VERHOLPEN**


Ik heb helaas ook hetzelfde probleem als ieder ander. 
 

zou ik ook de update mogen ontvangen? 
 

**AL VERHOLPEN**

Mooi zo, veel spel plezier


Beste Odido, ook wij hebben nadat we zijn overgestapt naar Odido hetzelfde probleem en dezelfde foutcode voor deze game. We ontvangen graag de update.

vriendelijke groet,

Annemieke


De update wordt in de komende 6 nachten naar alle t56 routers gestuurd. Dus check in de ochtend even.


Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?

 

Mvg Rishi


Helaas heb ik ook dezelfde melding. Graag ontvang ik ook de update.


@j.salakory  en al de anderen die niet terug hebben gelezen…🫣

De update wordt naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.


Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

 

 Elders heeft Tommie van Odido dit gepost⬇️
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
 

  • Ga naar http://192.168.1.1/  inloggen 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

 


 

Ook hier hebben we de foutmelding :(

Is het makkelijker om via dit of odido zelf te bellen?

 

Mvg Mark 

 


Hi @marknoorbergen, welkom op onze Community! 

Jij hebt al de nieuwste firmware op het modem staan, als het goed is moet je geen foutmelding krijgen. Is het dezelfde foutcode als hier wordt beschreven?


Ja de zelfde foutmelding HUENEME-NEGEV

Kan ik het op een andere manier ?

 

Mvg Mark 


@marknoorbergen  en al de anderen die niet terug hebben gelezen…🫣

De update wordt naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.


Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

 

 Elders heeft Tommie van Odido dit gepost⬇️
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
 

  • Ga naar http://192.168.1.1/  inloggen 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

 

@marknoorbergen  Start het modem opnieuw wie weet werkt het al


Speel je op een PS5 of andere console @marknoorbergen


Ja ik speel op een PS5

 

Ik heb ook al de andere stappen eerst geprobeerd.

Heb de uPnP uitgezet en modum op niet aan gezet. Maar blijf de fout melding krijgen..

Ik ga nu opnieuw installeren kijken of dat werkt.

 

Mvg mark

 

Update het heeft gewerkt het op nieuw installeren. Thx voor de hulp


Fijn om te horen dat het opnieuw installeren geholpen heeft @marknoorbergen


Hoi Nora, 

Ik heb problemen met foutcode hueneme-negev call of duty ps5. Zou ik ook een update van de modem krijgen. 

 


Hi @Steve Pieters, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart want je hebt de nieuwste (B24) update zojuist ontvangen en die heeft er blijkbaar voor gezorgd dat dit niet werkt. Je kunt voor nu UPnP uitschakelen in het modem, ik heb dit doorgegeven aan het CPE-team zodat het zo snel mogelijk opgelost wordt!


@Tommie van Odido 

Superbedankt voor het terug koppeling.

Ik heb inmiddels na het uitschakelen  van de uPnP en 2x de modem te herstarten. Eindelijk weer geen foutmelding.  Back 'n game.

Hoop dat het zo blijft. 

En de UpnP moet het uitgeschakeld blijven?

M.v.g. Steve P.


Tot het opgelost is wel @Steve Pieters. Hopelijk kunnen we dit snel toepassen! 


Reageer