Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?
Mvg Olaf
Lees even terug aub.
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem als ieder ander.
zou ik ook de update mogen ontvangen?
**AL VERHOLPEN**
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem als ieder ander.
zou ik ook de update mogen ontvangen?
**AL VERHOLPEN**
Mooi zo, veel spel plezier
Beste Odido, ook wij hebben nadat we zijn overgestapt naar Odido hetzelfde probleem en dezelfde foutcode voor deze game. We ontvangen graag de update.
vriendelijke groet,
Annemieke
De update wordt in de komende 6 nachten naar alle t56 routers gestuurd. Dus check in de ochtend even.
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?
Mvg Rishi
Helaas heb ik ook dezelfde melding. Graag ontvang ik ook de update.
De update wordt naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.
Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.
Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet
Elders heeft Tommie van Odido dit gepost
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
Ook hier hebben we de foutmelding :(
Is het makkelijker om via dit of odido zelf te bellen?
Mvg Mark
Hi
Jij hebt al de nieuwste firmware op het modem staan, als het goed is moet je geen foutmelding krijgen. Is het dezelfde foutcode als hier wordt beschreven?
Ja de zelfde foutmelding HUENEME-NEGEV
Kan ik het op een andere manier ?
Mvg Mark
De update wordt naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.
Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.
Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet
Elders heeft Tommie van Odido dit gepost
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
Speel je op een PS5 of andere console
Ja ik speel op een PS5
Ik heb ook al de andere stappen eerst geprobeerd.
Heb de uPnP uitgezet en modum op niet aan gezet. Maar blijf de fout melding krijgen..
Ik ga nu opnieuw installeren kijken of dat werkt.
Mvg mark
Update het heeft gewerkt het op nieuw installeren. Thx voor de hulp
Fijn om te horen dat het opnieuw installeren geholpen heeft
Hoi Nora,
Ik heb problemen met foutcode hueneme-negev call of duty ps5. Zou ik ook een update van de modem krijgen.
Hi
Goed dat je dit aankaart want je hebt de nieuwste (B24) update zojuist ontvangen en die heeft er blijkbaar voor gezorgd dat dit niet werkt. Je kunt voor nu UPnP uitschakelen in het modem, ik heb dit doorgegeven aan het CPE-team zodat het zo snel mogelijk opgelost wordt!
Superbedankt voor het terug koppeling.
Ik heb inmiddels na het uitschakelen van de uPnP en 2x de modem te herstarten. Eindelijk weer geen foutmelding. Back 'n game.
Hoop dat het zo blijft.
En de UpnP moet het uitgeschakeld blijven?
M.v.g. Steve P.
Tot het opgelost is wel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.