Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 28 March 2024
  • 65 reacties
  • 598 Bekeken

Ik heb de foutcode 

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

icon

Beste antwoord door JaimyG94 29 March 2024, 11:29

Bekijk origineel

65 reacties

Goedemorgen,

wil je aub mijn internet ook fixen. Ik ervaar zelfde probleem met call of duty

Goedemiddag,

zou ik ook de update kunnen krijgen? Bij mij werkt de COD ook niet 

 

gr,

Laith

Hi @JaimyG94, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je meteen op de lijst gezet om de nieuwe firmware handmatig te ontvangen. Dit zal vermoedelijk aan het einde van de middag gebeuren. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Je kunt snel weer zorgeloos gamen!

Hoi Cheyenne,

Ik heb de zelfde probleem, zou je mij ook een nieuwe firmware update sturen.

Bvd

Hi @Mentim, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Dit zal wel pas na de paasdagen zijn, wil je in de tussentijd gamen? Schakel dan UPnP volledig uit op het modem, dat werkt ook.

Hi Tommie, Ik heb dezelfde foutcode: HUENEME NEGEV. Ik had de UPnP toggles uitgeschakeld dat hielp ook niet. Kan je ook een firmware update uitvoeren bij mij, Thanks!

Hi Odido,

Hetzelfde ervaren wij al weken. In eerste instantie gebeld met Sony en Activision. Vervolgens kwamen met het verzoek met mijn internetprovider te bellen. Naar wat speurwerk zie ik dat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn zoon voelt zich heel rot nu hij niet samen met zijn vrienden kan spelen en dit is al weken. Kunnen jullie mij zsm die update sturen naar mijn router. De telefoniste kon mij niet helpen. Ik ben echt radeloos

Reputatie 6
Badge +2

@Deserteagle @AEPY1962 @Levent_c66 @Saadje Ik heb jullie allemaal gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Hoi, ik wil graag ook de upgrade. Ik heb hetzelfde probleem. Wat heb je nodig? Ik vind dit trouwens wel te gek voor woorden. Zelf kan ik geen firmware update uitvoeren en heb ik geen vrijheid om mijn routersettings aan te passen. 

@Satish2406 je maakt hier wel een goed punt! Ik wilde toevallig vandaag zelf een update doorvoeren maar dat kan ik niet eens. @Teresa van Odido is daar een bepaalde reden voor?

Reputatie 6
Badge +2

@Satish2406 Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat deze in de loop van de dag wordt uitgestuurd.

@Saadje @Satish2406 Ik begrijp goed dat jullie de update het liefst zelfs uitvoeren. Echter is dit echt iets wat vanuit ons moet worden uitgestuurd, dit kan ik niet aanpassen. 

Dag @Teresa van Odido ,

 

bedankt voor je prompt reply. Wanneer is de firmware update uitgevoerd oftewel hoe ziet het tijdspad eruit. Nu is het voor een game dus niet super spannend, maar ik hoop ook dat het helpt met andere software zoals AI programma’s die bijvoorbeeld haperen en error meldingen afgeven. Oftewel ik denk dat het meer raakt dan alleen Activision.

Over de update. Goed dat je dit aangeeft en toch vind ik het zonde. Als klant wil ik graag zelf regie hebben over mijn online settings etc. Ik snap ook dat je hier weinig tot niets aan kan veranderen. 

Reputatie 6
Badge +2

@Satish2406 Graag gedaan! 😊

Hoe laat de update precies wordt uitgestuurd, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zult dit merken doordat de verbinding kort wordt verbroken (± 4 minuten), waarna de firmware weer up to date is.  Mocht je tegen het einde van de dag nog niets hebben gemerkt, dan kun je het modem een herstart geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Ik begrijp je sentiment betreft de update en ik wil je bedanken voor je begrip! 

Laat je het mij weten als ik nog meer vragen kan beantwoorden?

 

@Teresa van Odido je kan dus niet checken of het al reeds doorgevoerd is?

Reputatie 6
Badge +2

@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Hoi goedenmiddag @Teresa van Odido ..😁 Hier het zelfde probleem.. Is het mogelijk dat ik ook een firmware update krijg..🙏 Alvast vriendelijk bedankt

@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Hallo Teresa, ik heb dezelfde melding. Kan ik ook op de lijst gezet worden? Hoor graag wanneer het verholpen is. Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@Sjaak Reuvers @Jortvdk Ik heb jullie allebei toegevoegd aan de lijst! 😊 Ik verwacht dat de update later vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

@Teresa van Odido Hartstikke bedankt 😁🌹 daar wordt mijn gamer hart blij van

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem. @Teresa van Odido 

Reputatie 6
Badge +2

@Justinverbon Je staat op de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@Teresa van Odido Graag wil ik ook een oplossing voor dit probleem. Ik heb nu een aantal weken dat ik niet meer met mijn zoon Shoarmi Call of Duty kan spelen. Hopelijk kunnen jullie eenzelfde update toevoegen aan mijn router

Reputatie 7
Badge +14

De B10 software is nu general avaliable en wordt de komende 7 nachten naar iedereen uitgerold. Je kunt inloggen in de router en daar de software versie zien.

Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?

 

Mvg Michiel

Reputatie 7
Badge +14

Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?

 

Mvg Michiel

Lees wat @eric  post! Binnen inmiddels 6 dagen heeft iedereen de update! 
 

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

Met vriendelijke groet!

Reputatie 7
Badge +14

@MichielBerg  

elders heeft @Tommie van Odido  dit gepost⬇️

In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.

 

  • Ga naar http://192.168.1.1/ 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?

 

Mvg Olaf

Reageer