Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Hi
De B10 software is nu general avaliable en wordt de komende 7 nachten naar iedereen uitgerold. Je kunt inloggen in de router en daar de software versie zien.
elders heeft
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
Ja ik speel op een PS5
Ik heb ook al de andere stappen eerst geprobeerd.
Heb de uPnP uitgezet en modum op niet aan gezet. Maar blijf de fout melding krijgen..
Ik ga nu opnieuw installeren kijken of dat werkt.
Mvg mark
Update het heeft gewerkt het op nieuw installeren. Thx voor de hulp
Hi
Bedankt!
Hi
Hi
Dank je wel, ik zal vanavond even testen!
Hi,
Helaas krijg ik ook de foutmelding. Graag ontvang ik ook de update. Dank
HUENEME-NEGEV Call of Duty PS4
Hi
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?
Mvg Michiel
Hi
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?
Mvg Michiel
Lees wat
Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet
Met vriendelijke groet!
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?
Mvg Olaf
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?
Mvg Olaf
Lees even terug aub.
Sinds kort heb ik Odido als provider. Ik heb de foutmelding ook. Kan je mij hierbij ook helpen?
Dank alvast.
Fijn om te horen dat het opnieuw installeren geholpen heeft
Hoi goedenmiddag
Hi
Hi Nora,
Dank voor je bericht, kan je aangeven wanneer dit gaat plaatsvinden (schatting)?
Hoor graag!
Goedemorgen,
wil je aub mijn internet ook fixen. Ik ervaar zelfde probleem met call of duty
Hallo Teresa, ik heb dezelfde melding. Kan ik ook op de lijst gezet worden? Hoor graag wanneer het verholpen is. Alvast bedankt!
Hoi,
Helaas heb ook ik hetzelfde probleem..
Foutcode HUENEME-NEGEV voor cod op de ps5.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.