Skip to main content

Ik heb de foutcode 

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

@Teresa van Odido Hartstikke bedankt 😁🌹 daar wordt mijn gamer hart blij van


Hi @FB78 en @Sjoerddv745, ik heb jullie allebei op de lijst gezet om de firmware update te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgen zal gaan gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.


De B10 software is nu general avaliable en wordt de komende 7 nachten naar iedereen uitgerold. Je kunt inloggen in de router en daar de software versie zien.


@MichielBerg  

elders heeft @Tommie van Odido  dit gepost⬇️

In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.

 

  • Ga naar http://192.168.1.1/ 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

Ja ik speel op een PS5

 

Ik heb ook al de andere stappen eerst geprobeerd.

Heb de uPnP uitgezet en modum op niet aan gezet. Maar blijf de fout melding krijgen..

Ik ga nu opnieuw installeren kijken of dat werkt.

 

Mvg mark

 

Update het heeft gewerkt het op nieuw installeren. Thx voor de hulp


Hi @JaimyG94, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je meteen op de lijst gezet om de nieuwe firmware handmatig te ontvangen. Dit zal vermoedelijk aan het einde van de middag gebeuren. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Je kunt snel weer zorgeloos gamen!

 

Bedankt!


Hi @Kyle24, inmiddels heeft jouw modem de nieuwe update al ontvangen! 


Hi @Kyle24, inmiddels heeft jouw modem de nieuwe update al ontvangen! 

Dank je wel, ik zal vanavond even testen!


Hi,

Helaas krijg ik ook de foutmelding. Graag ontvang ik ook de update. Dank

HUENEME-NEGEV Call of Duty PS4


Hi @Cmeb.90, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je modem gepusht worden! 


Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?

 

Mvg Michiel


Hi @WilliamLac, @Kyle24 en @Peter Hudepohl, ik heb jullie op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar het modem gepusht worden! 


Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?

 

Mvg Michiel

Lees wat @eric  post! Binnen inmiddels 6 dagen heeft iedereen de update! 
 

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

Met vriendelijke groet!


@Teresa van Odido je kan dus niet checken of het al reeds doorgevoerd is?


Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?

 

Mvg Olaf


Beste Odido,

 

Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?

 

Mvg Olaf

Lees even terug aub.


 

Sinds kort heb ik Odido als provider. Ik heb de foutmelding ook. Kan je mij hierbij ook helpen? 
 

Dank alvast. 
 

 


@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.


Fijn om te horen dat het opnieuw installeren geholpen heeft @marknoorbergen


Hoi goedenmiddag @Teresa van Odido ..😁 Hier het zelfde probleem.. Is het mogelijk dat ik ook een firmware update krijg..🙏 Alvast vriendelijk bedankt


Hi @WilliamLac@Kyle24 en @Peter Hudepohl, ik heb jullie op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar het modem gepusht worden! 

Hi Nora,

Dank voor je bericht, kan je aangeven wanneer dit gaat plaatsvinden (schatting)?

 

Hoor graag!


Goedemorgen,

wil je aub mijn internet ook fixen. Ik ervaar zelfde probleem met call of duty


@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Hallo Teresa, ik heb dezelfde melding. Kan ik ook op de lijst gezet worden? Hoor graag wanneer het verholpen is. Alvast bedankt!


@Sjaak Reuvers @Jortvdk Ik heb jullie allebei toegevoegd aan de lijst! 😊 Ik verwacht dat de update later vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 


Hoi,

Helaas heb ook ik hetzelfde probleem..

Foutcode HUENEME-NEGEV voor cod op de ps5.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

 


Reageer