Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Ik heb de foutcode
Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
Goedemorgen,
wil je aub mijn internet ook fixen. Ik ervaar zelfde probleem met call of duty
Goedemiddag,
zou ik ook de update kunnen krijgen? Bij mij werkt de COD ook niet
gr,
Laith
Hi
Hoi Cheyenne,
Ik heb de zelfde probleem, zou je mij ook een nieuwe firmware update sturen.
Bvd
Hi
Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Dit zal wel pas na de paasdagen zijn, wil je in de tussentijd gamen? Schakel dan UPnP volledig uit op het modem, dat werkt ook.
Hi Tommie, Ik heb dezelfde foutcode: HUENEME NEGEV. Ik had de UPnP toggles uitgeschakeld dat hielp ook niet. Kan je ook een firmware update uitvoeren bij mij, Thanks!
Hi Odido,
Hetzelfde ervaren wij al weken. In eerste instantie gebeld met Sony en Activision. Vervolgens kwamen met het verzoek met mijn internetprovider te bellen. Naar wat speurwerk zie ik dat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn zoon voelt zich heel rot nu hij niet samen met zijn vrienden kan spelen en dit is al weken. Kunnen jullie mij zsm die update sturen naar mijn router. De telefoniste kon mij niet helpen. Ik ben echt radeloos
Hoi, ik wil graag ook de upgrade. Ik heb hetzelfde probleem. Wat heb je nodig? Ik vind dit trouwens wel te gek voor woorden. Zelf kan ik geen firmware update uitvoeren en heb ik geen vrijheid om mijn routersettings aan te passen.
Dag
bedankt voor je prompt reply. Wanneer is de firmware update uitgevoerd oftewel hoe ziet het tijdspad eruit. Nu is het voor een game dus niet super spannend, maar ik hoop ook dat het helpt met andere software zoals AI programma’s die bijvoorbeeld haperen en error meldingen afgeven. Oftewel ik denk dat het meer raakt dan alleen Activision.
Over de update. Goed dat je dit aangeeft en toch vind ik het zonde. Als klant wil ik graag zelf regie hebben over mijn online settings etc. Ik snap ook dat je hier weinig tot niets aan kan veranderen.
Hoe laat de update precies wordt uitgestuurd, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zult dit merken doordat de verbinding kort wordt verbroken (± 4 minuten), waarna de firmware weer up to date is. Mocht je tegen het einde van de dag nog niets hebben gemerkt, dan kun je het modem een herstart geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Ik begrijp je sentiment betreft de update en ik wil je bedanken voor je begrip!
Laat je het mij weten als ik nog meer vragen kan beantwoorden?
Hoi goedenmiddag
Hallo Teresa, ik heb dezelfde melding. Kan ik ook op de lijst gezet worden? Hoor graag wanneer het verholpen is. Alvast bedankt!
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem.
De B10 software is nu general avaliable en wordt de komende 7 nachten naar iedereen uitgerold. Je kunt inloggen in de router en daar de software versie zien.
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?
Mvg Michiel
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware uodate ontvangen?
Mvg Michiel
Lees wat
Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet
Met vriendelijke groet!
elders heeft
In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.
Beste Odido,
Ook ik heb last van deze melding. Kan ik a.u.b. ook deze firmware update ontvangen?
Mvg Olaf
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.