Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 28 March 2024
  • 69 reacties
  • 655 Bekeken


Toon eerste reactie

69 reacties

Hi @Kyle24, inmiddels heeft jouw modem de nieuwe update al ontvangen! 

Dank je wel, ik zal vanavond even testen!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Kyle24, inmiddels heeft jouw modem de nieuwe update al ontvangen! 

Hi @WilliamLac@Kyle24 en @Peter Hudepohl, ik heb jullie op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar het modem gepusht worden! 

Hi Nora,

Dank voor je bericht, kan je aangeven wanneer dit gaat plaatsvinden (schatting)?

 

Hoor graag!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @WilliamLac, @Kyle24 en @Peter Hudepohl, ik heb jullie op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar het modem gepusht worden! 

Hi @FB78 en @Sjoerddv745, ik heb jullie allebei op de lijst gezet om de firmware update te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgen zal gaan gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hallo Nora,

Zou je bij mij ook de firmware willen updaten?

Zie mijn eerdere bericht.

Ik heb dezelfde problemen, Graag ook een update hier.

Hallo,

Ik heb sinds gister ook deze melding op de ps5, zouden jullie mij ook de firmware willen updaten?

 

Dank je wel.

Hi @FB78 en @Sjoerddv745, ik heb jullie allebei op de lijst gezet om de firmware update te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgen zal gaan gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hello, Can I also get this update? I am also getting the HUENEME NEGEV error on my PS5 trying to play Call Of Duty

Reputatie 5
Badge +5

Hi @FB78 en @Sjoerddv745, ik heb jullie allebei op de lijst gezet om de firmware update te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgen zal gaan gebeuren. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Goedemiddag helaas ook hier het zelfde probleem

 

alvast bedankt

Hallo,

 

hier helaas ook hetzelfde probleem, graag ontvang ik ook de update als dat kan …
 

Alvast bedankt 🙏🏻 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Martsje, @s.belkadi & @Coen12304838, super dat jullie je ook melden in het topic! Ook voor jullie heb ik de update aangevraagd en ik verwacht dat het ons op dinsdag of woensdag lukt om de update volledig door te voeren op het modem. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe firmware goed ingeladen wordt zullen wij het modem kort herstarten.

Vervolgens kunnen jullie weer helemaal genieten van Call of Duty, ik wens jullie nog veel gameplezier toe! 😄

Hoi,

Helaas heb ook ik hetzelfde probleem..

Foutcode HUENEME-NEGEV voor cod op de ps5.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

 

 

Sinds kort heb ik Odido als provider. Ik heb de foutmelding ook. Kan je mij hierbij ook helpen? 
 

Dank alvast. 
 

 

Hi,

Helaas krijg ik ook de foutmelding. Graag ontvang ik ook de update. Dank

HUENEME-NEGEV Call of Duty PS4

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mentim, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Dit zal wel pas na de paasdagen zijn, wil je in de tussentijd gamen? Schakel dan UPnP volledig uit op het modem, dat werkt ook.

Hoi, 

 

Ik heb dezelfde foutmelding. Kan je mij ook op de lijst zetten?

 

Alvast dank!

Hi @JaimyG94, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je meteen op de lijst gezet om de nieuwe firmware handmatig te ontvangen. Dit zal vermoedelijk aan het einde van de middag gebeuren. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Je kunt snel weer zorgeloos gamen!

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @JaimyG94, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je meteen op de lijst gezet om de nieuwe firmware handmatig te ontvangen. Dit zal vermoedelijk aan het einde van de middag gebeuren. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Je kunt snel weer zorgeloos gamen!

Reageer