Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 28 March 2024
  • 69 reacties
  • 655 Bekeken


Toon eerste reactie

69 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Justinverbon Je staat op de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem. @Teresa van Odido 

@Teresa van Odido Hartstikke bedankt 😁🌹 daar wordt mijn gamer hart blij van

Reputatie 7
Badge +3

@Sjaak Reuvers @Jortvdk Ik heb jullie allebei toegevoegd aan de lijst! 😊 Ik verwacht dat de update later vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Hallo Teresa, ik heb dezelfde melding. Kan ik ook op de lijst gezet worden? Hoor graag wanneer het verholpen is. Alvast bedankt!

Hoi goedenmiddag @Teresa van Odido ..😁 Hier het zelfde probleem.. Is het mogelijk dat ik ook een firmware update krijg..🙏 Alvast vriendelijk bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Saadje Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de update inmiddels is uitgevoerd. Mocht je dit nog niet merken, adviseer ik je om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

@Teresa van Odido je kan dus niet checken of het al reeds doorgevoerd is?

Reputatie 7
Badge +3

@Satish2406 Graag gedaan! 😊

Hoe laat de update precies wordt uitgestuurd, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je zult dit merken doordat de verbinding kort wordt verbroken (± 4 minuten), waarna de firmware weer up to date is.  Mocht je tegen het einde van de dag nog niets hebben gemerkt, dan kun je het modem een herstart geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Ik begrijp je sentiment betreft de update en ik wil je bedanken voor je begrip! 

Laat je het mij weten als ik nog meer vragen kan beantwoorden?

 

Dag @Teresa van Odido ,

 

bedankt voor je prompt reply. Wanneer is de firmware update uitgevoerd oftewel hoe ziet het tijdspad eruit. Nu is het voor een game dus niet super spannend, maar ik hoop ook dat het helpt met andere software zoals AI programma’s die bijvoorbeeld haperen en error meldingen afgeven. Oftewel ik denk dat het meer raakt dan alleen Activision.

Over de update. Goed dat je dit aangeeft en toch vind ik het zonde. Als klant wil ik graag zelf regie hebben over mijn online settings etc. Ik snap ook dat je hier weinig tot niets aan kan veranderen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Satish2406 Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat deze in de loop van de dag wordt uitgestuurd.

@Saadje @Satish2406 Ik begrijp goed dat jullie de update het liefst zelfs uitvoeren. Echter is dit echt iets wat vanuit ons moet worden uitgestuurd, dit kan ik niet aanpassen. 

@Satish2406 je maakt hier wel een goed punt! Ik wilde toevallig vandaag zelf een update doorvoeren maar dat kan ik niet eens. @Teresa van Odido is daar een bepaalde reden voor?

Hoi, ik wil graag ook de upgrade. Ik heb hetzelfde probleem. Wat heb je nodig? Ik vind dit trouwens wel te gek voor woorden. Zelf kan ik geen firmware update uitvoeren en heb ik geen vrijheid om mijn routersettings aan te passen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Deserteagle @AEPY1962 @Levent_c66 @Saadje Ik heb jullie allemaal gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Hi Odido,

Hetzelfde ervaren wij al weken. In eerste instantie gebeld met Sony en Activision. Vervolgens kwamen met het verzoek met mijn internetprovider te bellen. Naar wat speurwerk zie ik dat meerdere mensen hier last van hebben. Mijn zoon voelt zich heel rot nu hij niet samen met zijn vrienden kan spelen en dit is al weken. Kunnen jullie mij zsm die update sturen naar mijn router. De telefoniste kon mij niet helpen. Ik ben echt radeloos

Hi @Mentim, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Dit zal wel pas na de paasdagen zijn, wil je in de tussentijd gamen? Schakel dan UPnP volledig uit op het modem, dat werkt ook.

Hi Tommie, Ik heb dezelfde foutcode: HUENEME NEGEV. Ik had de UPnP toggles uitgeschakeld dat hielp ook niet. Kan je ook een firmware update uitvoeren bij mij, Thanks!

Hi @JaimyG94, goed dat je dit aangeeft! Ik heb je meteen op de lijst gezet om de nieuwe firmware handmatig te ontvangen. Dit zal vermoedelijk aan het einde van de middag gebeuren. Je modem zal dan een paar minuten offline zijn. Je kunt snel weer zorgeloos gamen!

Hoi Cheyenne,

Ik heb de zelfde probleem, zou je mij ook een nieuwe firmware update sturen.

Bvd

Goedemiddag,

zou ik ook de update kunnen krijgen? Bij mij werkt de COD ook niet 

 

gr,

Laith

Goedemorgen,

wil je aub mijn internet ook fixen. Ik ervaar zelfde probleem met call of duty

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Cmeb.90, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je modem gepusht worden! 

Hoi,

 

Ook ik heb helaas te maken met deze melding. Zou ik ook toegevoegd kunnen worden aan de lijst voor een update? 
 

Groet, Claudia 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer @hogelingm! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

@Teresa van Odido 

ik heb het toegevoegd

Reputatie 7
Badge +3

@hogelingm Ik wil je graag op de lijst zetten, maar op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan zet ik je er gelijk op! 

Geef je een seintje als je zo ver bent?

Goedemorgen,

ik heb helaas dezelfde foutcode..

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5
 

alvast bedankt

 

Reageer