Skip to main content

Als ik inlog op mijn router en vervolgens op "verbindingen" klik, blijft hij hangen. Zie screenshot. De witte bolletjes blijven eeuwig doordraaien. Dit gebeurt In edge en chrome op een desktop en ook in chrome op een tablet.

Het heeft wel gewerkt en is erg onhandig als je wilt zoeken op welk ip een apparaat zit, want dat lukt nu niet.

Ik heb ook al een herstart van de router gedaan, maar dat hielp niet. Wifi staat trouwens uit op deze router omdat ik een eigen wifi mesh systeem gebruik.

Kan iemand even proberen of het bij hem/haar wel werkt? En of je wifi aan of uit hebt staan?

Hey ​@Donjeer, welkom op onze Community.

Goed dat je dit aangeeft, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware teruggezet wordt naar de vorige versie. Daarmee zijn de reboots opgelost!

@Tommie van Odido  Dankjewel! Hopelijk gebeurd dat snel is daarmee idd het probleem opgelost.

@Tommie van Odido  ik heb inmiddels helemaal geen internet. Het lampje blijft rood. Maar ik weet niet of dat komt doordat de firmware al gedowngrade is of door een andere oorzaak. Soft resets werken in ieder geval niet. 

@Tommie van Odido  precies op het moment dat ik die firmware downgrade vroeg had ik kort daarna een week helemaal geen internet meer (glasvezel poort was stuk). Dat is nu net gemaakt dus ik wil wederom vragen of je mijn firmware versie kunt downgraden vanwege onder andere de reboots? Heb nu versie V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Hey ​@Donjeer, de vorige keer dat we hem wilde downgraden was het modem offline. De downgrade loopt nu as we speak! Kan je controleren of het nu niet meer gebeurt? 

@Tommie van Odido ja dat klopt. Ik had het hier aangevraagd maar precies op die dag stopte ook mijn internet er helemaal mee. Gek genoeg heb ik dus net een nieuw glasvezel kastje en kon ik met de nieuwste firmware van het modem inloggen en naar bv systeem informatie gaan zonder reboot. Dat kon voorheen niet. Dus wellicht was mijn probleem al opgelost zonder downgrade. Niet lang kunnen testen omdat ik maandag pas nieuw kastje gekregen heb en in die korte tijd nog geen issues gehad heb die ik voorheen had met de nieuwste firmware. Kan dat niet goed verklaren eigenlijk. Maar zie nu inderdaad de vorige firmware versie staan en zal het in de gaten houden.  

Laat maar weten als hij dit gedrag weer vertoond ​@Donjeer, dan gaan we het verder onderzoeken! 

Reageer