Skip to main content

Als ik inlog op mijn router en vervolgens op "verbindingen" klik, blijft hij hangen. Zie screenshot. De witte bolletjes blijven eeuwig doordraaien. Dit gebeurt In edge en chrome op een desktop en ook in chrome op een tablet.

Het heeft wel gewerkt en is erg onhandig als je wilt zoeken op welk ip een apparaat zit, want dat lukt nu niet.

Ik heb ook al een herstart van de router gedaan, maar dat hielp niet. Wifi staat trouwens uit op deze router omdat ik een eigen wifi mesh systeem gebruik.

Kan iemand even proberen of het bij hem/haar wel werkt? En of je wifi aan of uit hebt staan?

 

 

@Tommie van Odido 

Het is vandaag 30 september 2024, bijna oktober 2024 en nog steeds geen nieuws hierover (4 maanden geen nieuws). Hoeveel firmware engineers werken ernaar dat jullie er druk mee hebben?


Hey @wiens, we zijn bezig met de uitrol van de update, dit gebeurt in batches. Het zal niet heel lang meer duren voordat jouw modem ook aan de beurt is. Hoe staat het ervoor met de LAN-poort? Ik gok dat dit namelijk gewoon een defect is van het modem zelf, dit zal de update niet oplossen. 


Dag @Tommie van Odido,

Bedankt voor je reactie. Ik merk dat er 2 LAN poorten die dit defect toont. Kunnen jullie dan een vervangende modem nieuwe Zyxel T-56 sturen. Dit probleem was sinds dag 1 van de installatie. Ik heb een Zyxel T-54 nu. Waarom ik de T-56 wil is, omdat ik misschien mijn abo ga upgraden van 1 Gbit/s naar 2 Gbit/s. Op basis van mijn account weten jullie mijn contactgegevens.


Normaliter kan dat zeker @wiens, echter is de T-56 op dit moment niet voorradig. Pas ongeveer in week 47 weer. Ik kan je in de tussentijd wel een andere T-54 opsturen en als de T-56 weer op voorraad is de T-56? 


Dag @Tommie van Odido,

Stuur maar in 1x de T-56 op in week 47. Ik kan nog wel even extra wachten. 


Doen we dat @wiens, geef je mij rond die tijd een seintje? 


@Tommie van Odido 

Is goed.


De firmware van mijn glasvezelmodem ZYXEL T-54 is op 16 oktober 2024 geüpdatet naar versie: 

  • V5.17(ABZC.0)T54C_b28

Dat is goed nieuws. Helaas heeft het mijn LAN probleem niet opgelost, maar daarvoor neem ik contact op met @Tommie van Odido in week 47 voor een vervanging naar de T-56, omdat ik mijn abonnement later zal upgraden naar 2 Gbit/s down/up en het probleem met de LAN dan ook opgelost zal zijn met de nieuwe glasvezelmodem.


Reageer