Skip to main content

Goedemorgen,

ik doe het dit keer even zo want inmiddels heb ik het een beetje gehad om telkens te moeten bellen. In augustus heb ik mijn contract verlengd en ik zal 12 maanden een gratis wifi punt krijgen. Vorige maand is dit alsnog in rekening gebracht. Volgens de medewerker zal dit nu goed in jullie systeem staan en zou het deze maand terugbetaald worden. In mijn meest recente factuur van november is dit idd verwerkt maar de korting is weer niet toegepast. Met andere woorden: de kosten van een wifi punt zijn weer in rekening gebracht. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken dit bedrag te compenseren en goed in jullie systeem te zetten want ik heb geen zin om iedere maand hier achter aan te moeten gaan. 

Hi ​@Wints, goed dat je het aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Ik zie dat hij gelukkig wel verrekend is van oktober. Ik heb die van november nu ook vergoed en het wifipunt gratis gemaakt. Nu betaal je niet meer voor het wifipunt! Ik kan de korting namelijk niet herstellen, hij pakt hem op 1 of andere manier niet. Dus dan maar op deze manier.

Hoi ​@Tommie van Odido bedankt voor je hulp!  

En voor de komende maanden/jaar? Ik heb niet zoveel zin om iedere maand hier achter aan te gaan namelijk… 

Zoals ik zei, ik heb het wifipunt gratis gemaakt ​@Wints, je betaald er nu helemaal niet meer voor. 

Reageer