Skip to main content

Goedendag moderaters,

Bij deze het verzoek mijn Fritzbox 5590 XGS-PON in het systeem te registreren zodat ik die direct kan aansluiten op het glasvezelkastje van ODF.
De Odido apparatuur waaronder Zyxel modem T56, ONT(Huawei OptiXstar HN8010Ts-20 XGS-PON) en de mediabox heb ik vorige week ontvangen. Zowel de T56 als de Frizbox 5590 aangesloten op WAN poort functioneren prima op deze glasvezelverbinding vandaar dit verzoek. Heb afgelopen dagen het forum een beetje doorgelezen mn de onderwerpen over Fritzbox 5590 XGS-PON en hoop dat de aanpassing zsm doorgevoerd kan worden. Het modem id van de Fritzbox 5590 en het serienr. van de Huawei ONT heb ik in mijn profiel bij 'Info moderator' toegevoegd. Alvast mijn dank! 

@Tommie van Odido , zou je naar bovenstaand verzoek kunnen kijken en eventueel in behandeling nemen?

Hi ​@Royjj57, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen. Kan ik hem direct omgooien op elke moment van de dag of heb je liever dat we 20 minuutjes de tijd nemen via privéberichten, zodat stel je komt niet online dat ik ons ONT weer registreer? Dan ontvang ik graag wat data/tijdstippen wanneer dat mogelijk is en dan kijk ik wat mij schikt. Alvast bedankt. 

Hi @Tommie van Odido,

Allereerst mijn dank voor de snelle reactie! Wat mij betreft zou je die direct kunnen omgooien en kan ik zo meteen de fritzbox 5590 koppelen op het ODF glasvezelkastje. Zijn er nog andere instellingen op de Fritzbox waar ik nog rekening moet houden? Mocht ik niet direct online zijn, dan laat ik het nog weten.

Alvast mijn dank!

Hallo @Tommie van Odido,

Ik ben vandaag de hele dag thuis! Zou dat vandaag eventueel omgezet kunnen worden?

Groet, Roy

Ik heb je een privébericht gestuurd ​@Royjj57

Reageer