Skip to main content

Ik zeg graag mijn contract eenzijdig op per 30/11/2024. 

Ik ben al sinds 1 maart abbonee van Odido maar ik heb de afgelopen drie maanden nauwelijks internet gehad. Het begon goed, maar de laatste tijd is het echt dra-ma-tisch.

Verloop

• Melding gemaakt in augustus (Kenmerk: 2370/WFB73634) dat ik problemen heb met zeer traag internet in de avonduren. Dit is vervolgens eind augustus volgens Odido “opgelost”, ik heb er alleen nooit wat van gemerkt. 

• Vervolg melding gemaakt in oktober (dezelfde kenmerk) dat ik problemen ervaar de gehele dag (zowel wifi als bekabeld). Upload snelheid zit soms in de paar kb, jitter tot in de 2000. In de avond heb ik helemaal geen internet meer, gedurende mijn werkdag mag ik blij zijn als mijn teams meeting niet uitvalt. 

• Monteur langs geweest 25 oktober. Heeft een test uitgevoerd, kastje vervangen. Wi-fi deed het een paar uur goed maar deze week is het internet heel traag (zelfs slechter dan in de voorgaande weken). Zowel internet als bekabeld kan ik bijna geen pagina laden, werken doe ik tegenwoordig alleen op de Odido voucher hotspot (voldoende om te kunnen werken). In de avond kan ik niet gamen, of uberhaupt normaal een serie streamen.

Aangezien ik zie dat dit probleem bij veel mensen bekend is (zie hieronder), en ik al drie maanden (augustus, september, oktober) bijna geen internet heb, ben ik er wel een beetje klaar mee. Graag per 30/11/2024 opzeggen zodat ik een aantal weken heb om een nieuw abbonement te zoeken, en mits mogelijk graag nog twee vouchers sturen voor hotspot internet zodat ik in ieder geval de komende weken kan werken. 

Ik verwacht dat Odido meewerkt met de opzegging en geen verdere opzeg boete oplegt door het probleem beschreven hierboven.

Goed dat je hier een topic over opent! @shpponer Oprecht sorry dat we dit issue nog niet hebben kunnen oplossen. Ik help je uiteraard graag verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de opzegging in orde te maken. Echter heb ik nog jouw persoonlijke gegevens nodig ter verificatie. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

Goed dat je hier een topic over opent! @shpponer Oprecht sorry dat we dit issue nog niet hebben kunnen oplossen. Ik help je uiteraard graag verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om de opzegging in orde te maken. Echter heb ik nog jouw persoonlijke gegevens nodig ter verificatie. 

Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

Dag Teresa, 

Gedaan! Zou je kunnen bevestigen dat mijn contract per 30 november eenzijdig wordt opgezegd zonder enige boete?

Zou je mij tevens nog een of twee vouchers kunnen sturen voor unlimited internet zodat ik in ieder geval de komende weken nog gewoon kan thuiswerken?

Bij voorbaat dank.

@shpponer Heel erg bedankt! 

Ik ben meteen aan de slag gegaan en heb de opzegging (kosteloos) per 30-11-24 in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de apparatuur te retourneren. 

De vouchercodes stuur ik je ook gelijk toe. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!

Reageer