Het is echt niet normaal dat 5 dagen nog geen internet thuis. Dus werken thuis helemal vergeten.
Welkom op onze community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil dat jij weer kan genieten van het internet, ik ben gelijk gaan kijken of er al meer bekend is!
Gelukkig zie ik dat onze technische dienst een monteur van Guidion heeft aangestuurd. Je hebt hier als het goed is op 22-07 een SMS over ontvangen met een link om de afspraak in te plannen. Laat je mij weten of deze in goede orde is ontvangen?
Daarnaast wil ik natuurlijk niet dat je deze tijd volledig zonder internet zit. Wellicht val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Hiermee kan je een hotspot maken op je telefoon en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je in ieder geval online. Laat je mij weten of je dit wil?
Mocht ik in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!
Nee tot nu toe geen vouchercode gehad.
Is het inmiddels gelukt om een afspraak in te plannen?
Net een afspraak gemaakt.
Super!
Houd je mij op de hoogte? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig!
Doe ik en bedankt voor het snel handelen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.