Skip to main content

Vorige week donderdag (10-10) rond 09:00 kwam de Guidion monteur bij ons langs om internet & TV aan te sluiten. Hij vertelde ons direct dat er een probleem was. Er zat namelijk geen licht op de lijn, alles was voor de rest gereed en dit was het enige resterende probleem. Hij vertelde vervolgens dat dit in de komende dagen allemaal goed zou komen. Vervolgens ontving ik dezelfde dag nog een mail dat de netwerkpartner (Delta) ingeschakeld is. 

 

Vervolgens heb ik over de afgelopen 7 dagen meerdere keren gebeld met de klantenservice. Bij de klantenservice werd telkens gezegd dat het met een paar dagen geregeld zou zijn. Het zou gaan om een patch die nog uitgevoerd moest worden, geen groot probleem. Tot slot kregen we uiteindelijk te horen dat de netwerkpartner (Delta) uiterlijk 5 werkdagen had om dit probleem op te lossen. Deze 5 werkdagen zijn inmiddels voorbij en we hebben nog steeds geen internet & dus ook geen TV thuis…

 

We zitten momenteel ruim een week zonder internet sinds onze aansluitdatum bij Odido. Dit is flink balen, aangezien wij thuis zeer afhankelijk van internet zijn (werk) en dit ook z.s.m. nodig hebben. 

 

Nu zie ik veel verhalen dat dit probleem zich vaker voordoet, waarbij er zelfs een aantal weken zonder internet zitten. Omdat ik dit graag wil voorkomen, hoop ik op deze manier meer duidelijkheid te krijgen en dit hopelijk z.s.m. op te lossen! Zodoende mijn vraag of iemand iets voor mij kan betekenen en duidelijkheid over een eventuele datum kan verschaffen

 

Referentienummer: 73599102

Hallo @TB1999 

Brandt het alarm lampje op de ONT nog steeds rood of knippert PON nu? Het kan zijn dat er nu wel signaal is maar dat de ONT nog niet is geregistreerd.


Hee @Waqqas 

Het alarm lampje knippert nog steeds rood. Bij PON brand er nog steeds niks. Er is de hele week nog niks veranderd betreft de lampjes op de ONT.


Reageer