Playstation problemen na update modem

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken


k heb 4 uurtjes gespeeld in 4 dagen en t gezeur begint weer van voor af aan … 

na de firmware update! Schiet mij maar af… 

ik zit naast de router en hij geeft zelfs wifi aan dat t onmogelijk te connecten is omdat t signaal te zwak is

 

klantenservice kan niks voor me doen want ik heb de juiste firmware 

iemand nog suggesties ? :(

 

@Teresa van Odido  @Sven-Odido  @Tommie van Odido 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Dhc158, fijn dat je dit bij ons kenbaar maakt, ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik dit eerder heb gezien na een modem update. Klopt het dat je twee Playstations hebt? Ervaar je op beide Playstations dit probleem? Als ik het goed zie heb je de Playstations direct bekabeld op het modem aangesloten? 

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee hoe dit op te lossen is! 😃

 

PS: Om je vraag meer aandacht te geven heb ik je vraag in een eigen topic geplaatst in plaats van het ‘update aanmeld topic’.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dhc158, fijn dat je dit bij ons kenbaar maakt, ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik dit eerder heb gezien na een modem update. Klopt het dat je twee Playstations hebt? Ervaar je op beide Playstations dit probleem? Als ik het goed zie heb je de Playstations direct bekabeld op het modem aangesloten? 

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee hoe dit op te lossen is! 😃

 

PS: Om je vraag meer aandacht te geven heb ik je vraag in een eigen topic geplaatst in plaats van het ‘update aanmeld topic’.

Goede morgen

 

oja das wel handig :-)

ja klopt

ik heb 2 Playstations in huis en 1 pc

de pc werkte t het meeste en de Playstations ervaarde heel veel problemen

boven staat er 1 (PlayStation) en beneden (PlayStation) 

mn zoontje speelt fortnite boven en ik call of duty beneden

beide idd bekabeld

In de ochtend kunnen we spelen en rond t avond uur gaat het fout.. dan komen alle foutmeldingen 

Dus niet alleen bij call of duty

zelfs al wou ik via wifi zei hij signaal te zwak en weigerde verbinding te maken 

gisteren was ik er helemaal klaar mee na 4 dagen dus belde weer en toen heeft de klantenservice iets met wifi gedaan (gesplit)

vanaf gisteravond kon ik gewoon spelen!

ik ben wel m’n volledige wifi helemaal kwijt

2.4 gh en die andere zie ik wel staan maar onmogelijk om nog verbinding te maken 😵‍💫

Mn videodeurbel doet t dus niet meer want die zit op wifi 😅

 

18:40 en hij gooit me er weer af!

5 dagen lang dit gezeur…

jullie hoeven geen moeite meer te doen hoor

ben er klaar mee 😅

nog nooit zoveeeeeeel gezeik gehad 

zelfs niet met 10 mb internet 


zowel kabel als wifi dood

is t nou non stop snap ik dat er wat fout zit..

maar elke dag na t eten eraf gooien zit geen logica meer in 

ik bel zelf morgen om dit te bespreken en eindigen

 

 

 

Reageer