Beantwoord

Voicemail notificaties activeren

  • 21 August 2020
  • 51 reacties
  • 1809 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, 

 

Ik krijg al een jaar geen voicemail notificaties bij een ingesproken bericht. Kan dit geactiveerd worden? Ik heb in het voicemail menu de notificaties al geactiveerd, zonder resultaat. Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Evy 26 August 2020, 11:00

Bekijk origineel

51 reacties

Dank je wel Marciano, ik ga er mee verder.

Beste medewerker, ook ik krijg geen voicemailnotificatie.

Wat te doen

Beste,  ook ik ontvang sinds een maand geen sms meer bij een Voicemail bericht. Het betreft een telefoonabonnement van mijn werk. Kunnen jullie helpen?

 

vriendelijke groeten, Wilco Schilthuis

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alex.87 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Bericht verstuurd en bij deze toestemming om te resetten.

Vanzelfsprekend heb ik mijn instellingen gecontrolleerd en staat sms-bericht sturen aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @w.ploegmakers 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel voicemail notificaties ontvangen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik je instellingen bekijken. 

Helaas geeft dit geen resultaat, ik krijg nog steeds geen notificaties. Zijn er nog andere opties? 

Ik heb ook een voicemail gemist, simpelweg omdat ik niet gewaarschuwd ben met een app badge of iets dergelijks. Ik zag het niet en ik wist het niet. Gelukkig was het niet ernstig. Tot eind vorig jaar had ik visual voicemail op mijn iPhones. Nu alleen de ‘gewone’ voicemail op mijn iPhone 12.

Hoe weet ik nu of ik nu wel notificaties krijg van een voicemail? Ik heb altijd gemiste oproep SMS uitstaan, maar voicemail wel aan. Ook heb ik de voicemail al eens uit en weer aan gezet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheDan 

Je kan voicemail notificatie aanzetten en dat doe je als volgt;

Je kiest zelf of je een notificatie van een nieuw voicemailbericht wilt ontvangen via sms of door een telefonische oproep. Doorloop daarvoor deze stappen:

  • Bel 1233
  • Kies optie 3: 'Voicemail instellingen en functies'
  • Kies optie 6: 'Voicemail notificatie'

Laat je even weten of het lukt?

Reputatie 7

Hoi @robadop,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Ik kan dan meekijken of alles in jouw My T-Mobile en ons systeem correct staat ingesteld. 

Ik zie jouw bericht vanzelf in de inbox verschijnen!

Hi @Hajar,

Ik heb je instructies gevolgd en het ingesteld. Ik zal het checken. Alvast dank voor je reactie en oplossing.

Hallo @Hajar 

Ik heb sinds mijn laatste reactie aan jou van een maand geleden, niets meer vernomen. En ik ben deze laatste week weer onplezierig verrast door het feit dat ik niet in de gaten had dat er een belangrijk voicemailtje voor mij was. Heel onplezierig; het was echt heel belangrijk. Bij toeval kwam ik er achter, bijna een week later.

Wat gaat er nu mis?

Hi @Hajar 

 

Zojuist uitgeprobeerd. Maar er komt geen SMS notificatie en er staat ook geen badge bij de app op mijn iPhone 12.

Hi @Hajar 

 

Zojuist wederom een voicemail laten inspreken. Geen notificatie via SMS ontvangen en ook bij en de app zag ik niets. Waar heeft het mee te maken?

Reputatie 7

Hi @robadop,

Zojuist heb ik jouw voicemail even volledig uitgeschakeld en weer aangezet om zo het probleem hopelijk te verhelpen. Zou je het eens kunnen testen en laten weten of het daadwerkelijk opgelost is?

Mocht het nog niet werken, dan zal ik dit doorzetten naar mijn collega's die dit verder uit kunnen pluizen. In dat geval heb ik nog een drietal voorbeelden nodig van momenten waarop je gebeld was, maar geen voicemailnotificatie hebt ontvangen. Even ter controle: Je hebt geen problemen met het afluisteren van je voicemail, klopt dat?

Ik hoor graag van je of het opgelost is!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheDan 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tommie van Odido & @Teresa van Odido, wil een van jullie morgen naar de situatie van @Elisabeth-46 kijken? Gaat om voicemail bij Vaste Telefonie. Klantnummer staat in haar profiel! 😊

@David : helaas, ik krijg nog steeds geen bericht dat ik een voice mail heb. Kwam er vandaag achter dat ik er twee gemist had. Graag opnieuw naar kijken

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @adejong22 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail nogmaals te resetten? Je kan mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en kiezen voor stuur bericht. 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem en ook al heel erg lang! Vandaag wederom een Voicemail ontvangen (12:38) omdat mijn Telefoon uitstond. Vanavond aangezet en wéér GEEN sms binnengekregen dat er een nieuw voicemailbericht was. Ik heb alle instellingen al gecheckt, zowel in mijn account op de site als in de voicemail zelf. Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost willen hebben en van mij mag alles gereset worden.

Ik heb de instructies opgevolgd, maar geen resultaat. Wat te doen? Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LojaChu 

Ik wil graag je instellingen bekijken, maar ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 6

Hi @Ivj 

Het lijkt erop dat dit een technisch probleem is. Ik heb zojuist een onderzoek laten starten voor jou. Onze technische specialisten gaat dit tot de boden voor jou uitzoeken! :smile: Houd er rekening mee dat hier enige tijd overheen kan gaan. Zodra hier meer informatie over is, nemen zij persoonlijk contact op met jou. Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder!

Reputatie 7

Goedemorgen @alex.87,

Dit wil ik graag voor je nagaan! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag!

Reageer