Wij hebben een klant die gebruik maakt van Routit / KPN voor hun voip telefonie. Maar ze krijgen van een aantal Odido gebruikers die hun bellen de klacht dat ze uit de wachtrij worden gegooid. Routit geeft aan dat er een bye signaal komt vanuit Odido. Maar kan niet aangeven waarom. Waar kan ik met zo iets terecht bij Odido, om dat te onderzoeken. Ik heb telefoonnummers en tijden maar die zal ik niet in een forum gooien :-)
Hallo
Hoi
ja dit gebeurt alleen bij Odido klanten. Ik ben geen voip / sip expert. Maar als ik google vind ik het volgende; er wordt dus opgehangen terwijl er een verbinding is. maar dat ophangen gebeurt aan de odido kant.
Dit gebeurt meerdere malen in de week. Maar routit kan dus wel zien dat het gebeurt. Maar niet waarom dat aan de kant van Odido gebeurt.
Goedemorgen Brieken, wat apart dat het alleen bij Odido klanten gebeurd. Ik kan je op je e-mailadres niet in ons systeem vinden, maar klopt het dat het hier om een zakelijk abonnement gaat? Zo ja, bel dan direct met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of neem contact op via één van de andere kanalen. Gaat het wel om een particulier abonnement? Voeg dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik zelf graag met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.