simkaart nog steeds geblokkeerd na betalingen

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Goededag,

Ik heb een betalings achterstand gehad maar dat inmiddels via ideal 1 dag eerder al betaald maar nog steeds zit er een blokkade op mijn simkaart ben ook in het buitenland en maak gebruik van een travel pas heb maar 1 dag kunnen gebruiken en nu doet niks het door de blokkade.

Ik wil graag geholpen worden met de opheffing daarvan want alles is nu netjes betaald.

Mvg,


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Romana9090 

Heb je nog steeds last van een blokkade? Anders kijk ik graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of je betaling is verwerkt en of alle instellingen goed staan in ons systeem. 

Hallo

Ik heb alles al geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Romana9090 

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Eventueel handmatig een andere provider selecteren kan je ook proberen.

Hier zie je met welke provider je verbinding kunt maken.

Reageer