Skip to main content

iOS18 komt eraan. Werkt RCS (op het Odido netwerk) dan ook?

Alle providers houden dit in de gaten maar niemand geeft concreet aan wanneer het netwerk dit zal ondersteunen.

Zie hier de reacties, ook van Odido.

"Er wordt momenteel gekeken naar een bredere integratie tussen RCS en MNO (Mobile Network Operator) diensten. Wij houden deze ontwikkelingen nauwlettend in de gaten, maar we kunnen hier momenteel nog geen uitspraken over doen."


Dus: NEEN


Providers houden dit graag voor zich en melden ondersteuning van nieuwe Apple mogelijkheden pas nadat het gereed is.

Dus het antwoord is, " het is op dit moment nog niet bekend of RCS bij introductie van IOs18 ondersteund wordt".


Het is nu een maand geleden, inmiddels is iOS 18 verschenen.
Misschien dat Odido nu toch een ander antwoord kan geven?


Dit zeggen de Nederlandse providers over RCS op de iPhone


Het is nu een maand geleden, inmiddels is iOS 18 verschenen.
Misschien dat Odido nu toch een ander antwoord kan geven?

Wat ze allemaal niet willen zeggen is:”Nee”.


Hi allemaal! Welkom op onze Community. Over RCS is op dit moment inderdaad nog niets bekend. Niet getreurd! De vraag staat inmiddels uit. Zodra er meer bekend is hierover, zal ik het met jullie delen! 🍀


Eerste provider die gaat ondersteunen wordt mijn nieuwe provider zodra ik kan verlengen. Stap naar T-mobile toen ze nog zo hete en vlak er voor overstap werd in eens odidio maar alle goeie ervaringen die ik ooit met T-mobile had was in 2 jaar bij kpn volledig verdwenen. Thuis internet heeft ook bijna jaar geduurd tot goed was continue van kastje naar de muur gestuurd en testen heel veel en te horen gekregen “licht bij u” terwijl bewezen uit testen dat dit niet zo was en ook voor switch naar odido nooit internet problemen had ondervonden. Maar kwamen ze na jaar toch met modem update en problemen zijn zo goed als verdwenen. Lag dus niet aan mij.

 

nee odido staat ver onder aan de lijst van mogelijk toekomstige provider waar ik uit zal kiezen. Liever 10tje meer en fatsoenlijk helpdesk en hulp dan goedkoper en met deze onzin te dealen.

 

ik denk zelf kpn het als eerst gaat ondersteunen. En hun klantenservice is gewoon beter, je kan MB delen met je gezin wat voor ons in toekomst ook voordeliger gaat worden met kinderen.

 

maar goed odido heeft nog helaas een heel jaar om te bewijzen dat het bij hun beter kan al is die vertrouwen allang verdwenen.

 

we gaan het zien maar ik ga niet op hopen.


Reageer