Skip to main content

Ik heb een probleem met het activeren van mijn multisim op mijn iwatch serie 10 (GPS + Celular). Ik heb meerdere keren gebeld en in de winkel geweest, maar het lijkt een heel lastig probleem te zijn. Ik wordt ook (zoals anderen) verwezen naar Apple met de vraag waarom ik niet in een bepaald inlogscherm kom, maar daar lijkt het probleem niet te zitten. Ik lees bij anderen dat e.e.a. bij de IT-afdeling opgelost wordt, dus probeer ik het even via deze weg, dat scheelt mogelijk wat tijd aan de telefoon en wellicht helpt het anderen.

Ik doorloop de stappen waarbij ik naar de Watch app op mijn telefoon ga en kies voor ‘Mobiel netwerk’ en dan ‘Configureer mobiel netwerk’

Ik wordt dan doorgeleid naar de Odido website binnen de Watch app om daar in te loggen op het tabblad ‘Voor jou’ of ‘Voor bedrijven’.

Bij de eerste krijg ik na het inloggen een ‘oeps’ melding en dat ik moet bellen met odido. En bij het tabblad ‘Voor bedrijven’ wordt ik ingelogd op de standaard website.

Ik begreep telefonisch dat je eigenlijk in een apart inlogschermpje dient te komen. Graag probleem oplossen. 

Hallo @triskelion ,

Voor zakelijk gebruik kan je onderstaande nummer bellen:

Hallo @triskelion ,

Voir zakelijk gebruik kan je onderstaande nummer bellen:

dat weet ik ik geef ook aan al gebeld te hebben en hoop dat via deze weg het me iets minder tijd kost! 

Hallo @triskelion ,

Dat gaat helaas niet, de moderators kunnen alleen beschikken over gegevens van particulieren en niet over zakelijke klanten.

Dus de moderators kunnen je helaas,hierbij niet verder helpen.😉

Hallo @triskelion ,

Dat gaat helaas niet, de moderators kunnen alleen beschikken over gegevens van particulieren en niet over zakelijke klanten.

Dus de moderators kunnen je helaas,hierbij niet verder helpen.😉

ik heb andere berichten van zakelijke klanten gezien waar wel vanuit de community de IT-afdeling wordt geactiveerd. Daar hoop ik dus op. Want telefonisch kost echt veel tijd en daar ben ik er tot op heden nog niet mee uitgekomen.

Ook dat gaat niet, moderators hebben geen toegang tot CRM systemen van zakelijke klanten en kunnen dus ook geen tickets ermee openen naar andere afdelingen. 

Zakelijk is gewoon "another cup of tea" wanwege de andere producten, voorwaarden en SLA's.  Dus houdt contact met de zakelijke helpdesk, die werken telefonisch. Er iz geen chat/forum daarvoor.

Reageer