Ik heb al jaren unlimited 5g van tele2 en inmiddels dus al een tijdje Odido. Sindsdien is het internet en mijn bereik echt bizar slecht. Waar ik ook ben in Nederland. Ik heb mijn simkaart in verschillende telefoons gedaan maar het ligt niet aan de telefoon. Ik heb steeds maar 1 of 2 streepjes bereik en de pijltjes die onder 4G+ staan zijn bijna nooit meer wit. Ik probeerde via de chat contact te krijgen maar izzie zegt continue dat er geen medewerkers beschikbaar zijn dus dan probeer ik het wel zo. Ik lees dat jullie hier vaak een nieuwe simkaart als oplossing aanbieden. Ik hoor ook graag van anderen of dat daadwerkelijk geholpen heeft. Als het niet helpt dan leveren jullie dus niet wat ik bij mijn vorige provider had en ik neem aan dat ik dan kosteloos onder het contract uit kan komen.
**Voor de netwerkspecialisten**
Hierbij de uitkomsten van de simswap van mijn Iphone (15) naar een ander (Iphone XR / Oppo).
16-7-24 Woonkamer:
16-7-24 Keuken:
16-7-24 Buiten:
Daarnaast heb ik ook nog een Oppo telefoon gebruikt waarbij er precies hetzelfde gebeurde. De verbinding bij Odido is minimaal 2 keer zo langzaam als bij een provider als Ben.
Odido zou nu een eigen 3.zoveel ghz bandbreedte moeten hebben sinds vorige week (geen verschil). De netwerk masten in mijn omgeving zouden zijn vervangen gister/vandaag (geen verschil) en daarbij blijf ik degene die telkens dit soort nutteloze tests uit moet voeren terwijl ik al meerdere malen duidelijk heb gemaakt dat ik hiervoor (23 juni) bij Hollandsnieuwe op mijn huidige iPhone 15 geen connectie problemen had.
**Voor de netwerkspecialisten**
Zojuist 40 minuten in de wachtrij gehangen (1200) en opgehangen. na 22 minuten kwam er opeens een wachtmuziekje zonder dat ik hierom vroeg, nou prima zolang er werd opgenomen, maar dat was dus niet het geval. (tussen 17:00-18:00 24-7-24 om aan te geven dat de tests erop staan)
Nou hoop ik toch echt dat dit de laatste testjes zijn geweest waaruit iets gaat blijken want na de brons, zilver en ook gold afdeling ben ik nog steeds niks opgeschoten. Jullie 3.5ghz en nieuwe zendmasten hebben niks geholpen, uit alle uitgevoerde tests is niks gekomen en nu is het wachten op afdeling nummer vier.
Tests uitgevoerd op mijn Iphone 15.
19-7-24 Kijkduin:
24-7-24 Woonkamer:
24-7-24 Keuken:
24-7-24 Buiten:
Hallo
Hallo
Beste
Is het nu zo dat de hoogste afdeling van de netwerkspecialisten (boven gold) met mijn probleem aan de slag gaat of moet ik nog 3 verschillende afdelingen afwerken met ‘oplossingen’ zoals “misschien is het je VPN (die ik niet heb) of je reservekopieën (die alleen over wifi gaan)”.
We zijn nu een maand verder en er is nog geen oplossing gevonden. Mocht het zo blijven dan kan ik niet anders dan Odido in gebreke te stellen aangezien jullie niet kunnen leveren.
Over een coulance/ontbinding heb ik niks te horen gekregen.
Hoi Mats, ik zie inderdaad dat mijn collega het heeft doorgezet voor verder onderzoek. Ik heb hem gevraagd me een seintje te geven zodra zij meer duidelijkheid hebben. Ik hoop snel iets van ze te horen!
Zeg Odido, is dit nou wat beter? Zondag avond in Den Haag, Loosduinen, 20:51, 1 streepje op mobiel, super slecht internet, zowel 4 als 5G.... Echt bizar slecht mobiel bereik. Zit gewoon om mijn tuin! Ik bedoel, come on zeg... En ja, ik heb al eem atoring gemeld, maar dit is te zot voor woorden. En ja, ook alle telefoon aetrings nagelopen en reset en bla....
Hoi
Hoi
5G 1 streepje Speedtest download 24,1 Mbps upload 17,0
4G 1 streepje Speedtest download 26,7 Mbps upload 5,13
Als jij mijn locatie wilt hebben, dan hoor ik dat wel, lijkt mij dat er ergens hier een zandmast niet goed geconfigureerd is en/of kapot is gezien de download en de bereik.
Hoi
Helemaal correct ! Dank !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.