Skip to main content

Al sinds de naamswijziging heb ik altijd op deze plek (zie foto) last van een instabiele verbinding. Als ik een snelheidstest uitvoer dan lijkt er niet veel aan de hand. 's Nachts heb ik de afgelopen maanden wel vaker dat de verbinding minuten lang compleet wegvalt zowel op 4G als 5G. Overdag heb ik ook soms dat de verbinding wegvalt. 

Waar ik me op het moment het meeste aan erger is dat bij mij media bestanden (foto's en video's) op bijv Twitter/X of Telegram de laatste paar weken heel langzaam of helemaal niet laden. En dit gebeurt alleen op deze locatie, terwijl als ik naar een andere stad ga of bij mijn ouders met WiFi verbindt hier eigenlijk helemaal geen last van heb. 

Een aantal andere apps krijg ik ook moeilijk geopend. De laadtijden zijn heel hoog, terwijl een speedtest aangeeft dat er niks bijzonders aan de hand is. Ik gebruik ook verder geen VPN of DNS

Als het aan mijn telefoon lag dan zou ik overal hetzelfde probleem hebben, maar dat is dus niet het geval. 

De live chat is trouwens de laatste 2 weken onbereikbaar. Telkens als ik een medewerker wil spreken is er niemand beschikbaar. 

 

 

Hi @supremeone, uiteraard is het belangrijk dat je altijd en overal goed bereikbaar bent! Daarom help ik je graag verder. Begrijp ik goed dat het probleem alleen op deze specifieke locatie speelt? In dat geval zou ik je willen vragen om een kijkje te nemen op onze dekkingskaart. Mogelijk zijn er werkzaamheden in jouw gebied, waardoor je hinder kunt ervaren. Mocht dit niet aan de orde zijn, dan zou ik je willen vragen om een dekkingsklacht te melden, zodat onze netwerkspecialisten deze voor je kunnen onderzoeken. Ook hiervoor kun je op de dekkingskaart terecht.

Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem' zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier alle details van je situatie invult en met name een voorbeeld van een exacte datum en tijdstip waarop dit probleem zich voordoet en waarop je geen of traag netwerk had, niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer. Onze netwerkspecialisten zullen de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit. Dank voor je moeite!

Mocht je nog vragen hebben in de tussentijd, dan weet je ons te vinden!


@Sam van Odido bedankt voor je bericht Sam. Ik heb via de dekkingskaart al een melding gedaan. Het probleem met het laden van bepaalde apps lijkt vanzelf "opgelost" te zijn. Maar het zou me niet verbazen dat het weer terug komt.

Daarnaast ben ik al sinds vorig jaar aan het wachten op glasvezel en heb ik al die tijd contact gehad met de live chat om elke maand 4x een 4G data voucher te krijgen zo kan ik steeds vooruit. Helaas lukt het me al bijna 2 weken niet om met een "adviseur" te chatten.

​​​Is het mogelijk om via een privébericht deze vouchers te ontvangen?


Hoi supremeone, mijn collega Tommie heeft zojuist 4 vouchers via een privébericht naar je gestuurd! 😄


Reageer