Skip to main content

Ik ben, na India en Thailand, nu in Laos. In de eerste twee was het wat gedoe maar werkte de SMS al snel weer. Wat ik ook doe (en ik heb alle logische dingen al geprobeerd), ik krijg mijn SMSjes niet binnen. En dat is echt heel naar met telebanking en precies de reden dat ik mijn abbo had aangehouden. 

Kan het uberhaupt? Laos is wat eigenaardig dus misschien is het gewoon onmogelijk?

Alvast bedankt!

Het enigste wat je nog kunt proberen is handmatig op een ander netwerk aan te melden. Er zouden inderdaad content filters op een mobiel netwerk in zo'n land kunnen staan.

Ik heb het zelfde probleem maar dan in marokko doordat ik geen sms kan ontvangen kan ik nergens inloggen sinds ik bijna overal 2 staps verificatie heb , HELP ME 

Hoi ​@Casaouii, ik hoop dat je een goede tijd hebt in Marokko! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je een blokkade op roaming hebt, vanwege een betalingsregeling. Deze hef ik graag voor je op. Echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met die in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hef ik de blokkade graag voor je op! 😄

Hoi ​@Casaouii, ik hoop dat je een goede tijd hebt in Marokko! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je een blokkade op roaming hebt, vanwege een betalingsregeling. Deze hef ik graag voor je op. Echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met die in het systeem staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hef ik de blokkade graag voor je op! 😄

hoi marciano ! Ik heb gekeken maar in jullie systeem komt tie wel overeen 

met vriendelijk groet,

walid srour

Hi ​@Casaouii, ik heb het dubbelgecheckt en ook ik zie dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je telefoonnummer in ons systeem vermeld staat. Kun je checken vanaf welke bankrekeningnummer er wordt geïncasseerd voor dat abonnement? Vermeld graag de juiste 4 cijfers in je profiel, dan kunnen we de blokkade voor je verwijderen! 

Reageer