Omdat ik klaar ben om constant naar de klantenservice te moeten bellen en voor mijn gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Hoop ik zo een medewerker te kunnen bereiken die mijn probleem (en van mijn collega’s) kan oplossen. CASE-NUMMER: 73798811
Recentelijk nam ik een een abonnement van Odido. Sindsdien kan niet bellen of gebeld worden vanaf de plek waar ik werk. Zo nu en dan komt een beller er toch door heen, maar hapert de lijn of word die zelfs verbroken door het bereik. Alsof de wind dan net even goed staat en het bereik wel aankomt. Het duurde even voordat ik wist waar dit aan lag. Na rond vragen blijken een aantal collega’s, die odido hebben, hetzelfde probleem te hebben. Als collega’s mij notabene in hetzelfde gebouw mij bellen kunnen ze mij ook niet bereiken.
Dit heb ik al aangegeven op de dekkingskaart. Hiervan kreeg ik bericht dat er contact met mij opgenomen zou worden. Natuurlijk belde de werknemer vorige week woensdag, op de tijd dat ik aan het werk was. Ik krijg dan wel (meestal) netjes een sms als iemand mij probeerde te bellen. In de avond belde ik daarom terug naar de klantenservice om vervolgens na wachten een medewerker te kunnen spreken, om daarna weer in de wacht te worden gezet. Met als klapper op de vuurpijl het telefoongesprek word afgebroken.
Vrijdagochtend belde ik opnieuw en stond de medewerker mij netjes te woord. Maar de afgesproken tijd dat de medewerker over deze zaak mij terug zou Bellen (Maandagochtend), is niet nagekomen. En ik wil dat hier toch naar gekeken gaat worden omdat ik zo niet bereikbaar ben voor collega’s en klanten die ik te woord moet staan. Dat geld ook voor mijn collega’s, dit is dus niet een probleem dat alleen bij mij is, maar ook bij andere.