Hallo @Jjjw, welkom op onze Community, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Voordat ik met je mee kan kijken, dien ik eerst een ID-check te doen op de gegevens uit je profiel. Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het bij ons bekend bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken!
Hallo @Pharwin van Odido, ook ik ervaar dit probleem. Begin van deze week heb ik een eSim aangevraagd maar zodra ik de eSim wil downloaden word ik verwezen naar de pagina: “Deze pagina zit op slot”. Inmiddels heb ik meerdere apparaten en browsers geprobeerd. Hoe kan dit verholpen worden?
Gr, Mats
@Pharwin van Odido Ik heb helaas op dit moment het zelfde probleem. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Alvast bedankt,
Nick Wentink
Hoi @matsfuchs, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega om je eSIM te activeren? Zo niet, zet dan je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag verder!
Goedemorgen @ndw14, goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je een nieuwe Multisim hebt aangevraagd. Deze staat actief in het systeem. Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je!
@Marciano van Odido dankjewel voor je reactie. Alles is nu opgelost.
groet.
nick
Hoi @matsfuchs, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega om je eSIM te activeren? Zo niet, zet dan je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag verder!
Hoi Marciano, ik heb nog geen contact gehad met je collega. Mijn nummer staat inmiddels in mijn profiel.
Gr, Mats
Goedemorgen @matsfuchs, wat apart dat je naar deze pagina wordt verwezen. Heb je het ook via de Mijn Odido app geprobeerd? Als ik op je account via de website inlog, lijkt alles goed te werken. Ik kan je wel helpen de eSIM te activeren, maar het downloaden op je toestel moet je wel zelf doen. Als je nu nog een foutmelding krijgt, laat het me dan weten. Dan verwijder ik je Mijn Odido-account, zodat je een nieuwe kan aanmaken. Dan moet het sowieso lukken om je nieuwe eSIM te downloaden en te activeren!
Goedemorgen @matsfuchs, wat apart dat je naar deze pagina wordt verwezen. Heb je het ook via de Mijn Odido app geprobeerd? Als ik op je account via de website inlog, lijkt alles goed te werken. Ik kan je wel helpen de eSIM te activeren, maar het downloaden op je toestel moet je wel zelf doen. Als je nu nog een foutmelding krijgt, laat het me dan weten. Dan verwijder ik je Mijn Odido-account, zodat je een nieuwe kan aanmaken. Dan moet het sowieso lukken om je nieuwe eSIM te downloaden en te activeren!
Hi @Marciano van Odido, zojuist weer geprobeerd maar ik krijg wederom de melding: “Deze pagina staat op slot”. In de app kan ik er ook niet op klikken, daar staat onder de optie “Bestel een eSIM” dat deze “in behandeling” is.
Hoi @matsfuchs, ik heb toch nog eens gekeken of er wel een eSIM voor je klaarstond en dat was wel het geval. Ik neem daarom aan dat het in ieder geval wel gelukt was met het downloaden. Ik heb de nieuwe eSIM zojuist geactiveerd. Laat je het me weten als je merkt dat 'ie nu werkt?
Hoi @matsfuchs, ik heb toch nog eens gekeken of er wel een eSIM voor je klaarstond en dat was wel het geval. Ik neem daarom aan dat het in ieder geval wel gelukt was met het downloaden. Ik heb de nieuwe eSIM zojuist geactiveerd. Laat je het me weten als je merkt dat 'ie nu werkt?
@Marciano van Odido het downloaden lukt nog steeds niet. Ik wordt weer verwezen naar de pagina “Deze pagina zit op slot”. Door het activeren van de eSIM werkt mijn normale simkaart inmiddels ook niet meer…Kan dit aub z.s.m. opgelost worden? Kan ik bijvoorbeeld niet gewoon de QR-Code naar mijn e-mail adres gestuurd krijgen?
Hoi @matsfuchs, ik heb je zojuist per mail een QR-code gestuurd. Kan enkele minuten duren voordat je 'm binnen hebt. Laat het me weten als je deze hebt gescand, dan activeer ik 'm voor je!
Hoi @matsfuchs, ik heb je zojuist per mail een QR-code gestuurd. Kan enkele minuten duren voordat je 'm binnen hebt. Laat het me weten als je deze hebt gescand, dan activeer ik 'm voor je!
Hi @Marciano van Odido, bedankt het is gelukt!
Super dat het is gelukt. Ik heb 'm nu ook geactiveerd! @matsfuchs
Beste Marciano,
ik heb exact hetzelfde probleem. Kan er ook QR code gestuurd worden via de mail.
mvg, Ramon
Hoi @ramonvanloon72, welkom op de Community en goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb de QR-code per mail naar je gestuurd. Laat je het me weten of het lukt om je eSIM te downloaden en te activeren? Of dat ik 'm voor je moet activeren. Ik hoor het graag van je!
Hi @Marciano van Odido, @Pharwin van Odido,
Ik heb hetzelfde probleem: wanneer ik mijn eSim probeer te activeren, geeft hij aan dat de pagina is vergrendeld. Kun je mij de QR-code mailen? Of is er ergens waar ik toegang kan krijgen tot de QR-code?
Hallo, zelfde probleem bij mij. PC, mobiel browser en app.
Hi @Paiter, welkom op onze Community! Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie dat het gister is gelukt om een nieuwe eSIM te activeren, klopt dat? Werkt alles naar behoren? Ik hoor het graag van je!
Hallo, mijn e-sim is geactiveerd alleen kan ik deze niet downloaden. Ik heb nu geen verbinding dus het zou heel fijn zijn als ik snel geholpen kan worden.
Hoi @Bartoli9, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er gister een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Het helpt vaak om daarna alles opnieuw op te starten. Werkt alles naar behoren of nog niet? Had je de QR-code eerst gescand? Deze kun je maar altijd 1x scannen met je toestel, dan staat die gekoppeld aan je telefoon. Daarna dien je alleen nog de activatie in orde te maken.
Ik hoor het graag van je, anders kan ik wel een nieuwe eSIM voor je aanvragen!
Hi @Paiter, welkom op onze Community! Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie dat het gister is gelukt om een nieuwe eSIM te activeren, klopt dat? Werkt alles naar behoren? Ik hoor het graag van je!
Hej,
Ja, inderdaad, het is gelukt.
Het werkte wel via app en mobiel hotspot die mij op het mobiele Odido netwerk hielp. Is dat de reden? Is de pagina vergrendeld als je buiten het odido netwerk om de e-sim probeert te downloaden?
Goedemorgen @Paiter, fijn dat het is gelukt! Of dat de reden is, durf ik niet te zeggen. Maar voor de activatie van een simkaart/eSIM dien je wel verbonden te zijn met ons eigen Nederlands netwerk, dan kan de activatie succesvol verlopen. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!