Skip to main content

Ik heb een eSIM aangevraagd, maar deze wil niet downloaden. Nadat ik de eSIM activeerde, heb ik helaas geen internetverbinding meer en heb ik de eSIM nog steeds niet kunnen downloaden. Ik heb verschillende apparaten en browsers geprobeerd, maar tot nu toe zonder succes. Elke keer als ik de melding krijg "je eSIM staat klaar" en ik daarop klik, word ik doorgestuurd naar een pagina die aangeeft dat de pagina op slot staat. Wat moet ik doen?

Hallo @Jjjw, welkom op onze Community, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Voordat ik met je mee kan kijken, dien ik eerst een ID-check te doen op de gegevens uit je profiel. Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het bij ons bekend bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers in je profiel vermelden? Dan kan ik met je meekijken! 

Hallo @Pharwin van Odido, ook ik ervaar dit probleem. Begin van deze week heb ik een eSim aangevraagd maar zodra ik de eSim wil downloaden word ik verwezen naar de pagina: “Deze pagina zit op slot”. Inmiddels heb ik meerdere apparaten en browsers geprobeerd. Hoe kan dit verholpen worden?

Gr, Mats

@Pharwin van Odido Ik heb helaas op dit moment het zelfde probleem. Wat kan ik doen om dit op te lossen? 

Alvast bedankt,

Nick Wentink

Hoi @matsfuchs, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega om je eSIM te activeren? Zo niet, zet dan je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag verder!

Goedemorgen @ndw14, goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je een nieuwe Multisim hebt aangevraagd. Deze staat actief in het systeem. Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je!

@Marciano van Odido dankjewel voor je reactie. Alles is nu opgelost.

groet. 

nick 

Hoi @matsfuchs, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega om je eSIM te activeren? Zo niet, zet dan je 06-nummer in je profiel. Dan help ik je graag verder!

Hoi Marciano, ik heb nog geen contact gehad met je collega. Mijn nummer staat inmiddels in mijn profiel. 

Gr, Mats

Reageer