Skip to main content

Beste,

Ik zag een sms dat er iets niet betaald zou zijn.
Vanmiddag heb ik hierna mijn openstaande facturen betaald en in de app werd het openstaande bedrag niet minder. Toen heb ik ze meermaals voldaan. en kreeg ik een sms met hoger bedrag deze heb ik toen ook voldaan. Toen ik daarna de chatbot raadpleegde, kreeg ik dit bericht:

Ik heb het even gecheckt en je hebt op dit moment € -89,56 nog niet betaald.

Op de facturenpagina, staat dat alles is voldaan en dat ik bij ben met de rekeningen. Ik heb zelfs teveel betaald toch?
1x 28,78

1x 30,39

1x 30,39

1x 59,17


Desondanks ben ik afgesloten. Kunt u dit probleem voor mij oplossen? Krijg ik het teveel gestorte bedrag teruggestort of word dit verrekend met toekomstige betalingen, vind ik overigens allebei goed ik wil alleen antwoorden. Graag in prive bericht beantwoorden.

Goedemiddag ​@Djcna, wel zo fijn als je na de betaling zo snel mogelijk weer wordt aangesloten, dat gebeurd eigenlijk automatisch nadat de betaling is verwerkt in je account. Ik kijk graag met je mee of alles goed is verwerkt en of er nog een blokkade actief is! Wel kan ik uit je bericht opmaken dat er een minbedrag openstaat. Dit betekent eigenlijk dat je een tegoedbedrag hebt in je account, omdat je te veel hebt betaald. 

Kun je je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken in je account en je meer duidelijkheid geven! 


Reageer