Ik heb mijn abonnement enkele dagen geleden verlengd en ben overgestapt van Android naar iOS. Ik kon op mijn Android telefoon zeer gemakkelijk instellen dat ik app aankopen wilden betalen via mijn telefoonrekening.
Ik probeer deze betaalmethode toe te voegen aan mijn AppleID, echter krijg ik steeds de volgende melding:
Er is mogelijk een betaalprobleem met je mobiele account. Neem contact op met je provider of kies een andere betaalmethode.
Ik heb in mijn account even gecontroleerd of betalen via mijn telefoonrekening op geblokkeerd stond, maar dit was niet het geval. Vervolgens heb ik het geblokkeerd, waarna ik netjes een sms kreeg van Odido dat het betalen via mijn telefoonrekening niet meer mogelijk was. Enkele minuten later heb ik dit in mijn instellingen weer gedeblokkeerd en wederom met een sms ter bevestiging dat ik weer gebruik kon maken van betalen via mijn telefoonrekening.
Helaas blijf ik bovenstaande melding krijgen en nu hoop ik dat ik hier een oplossing kan vinden.