Skip to main content

Goedemiddag,

 

Mijn Apple Watch 9 blijft de volgende melding geven zodra ik mobiel netwerk wil configureren. 
 

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.

 

Al geprobeerd opnieuw op te starten en te installeren. Bij aanbieder staat Odido NL 58.2 en ook niet als gezinslid ingesteld. 
 

Het telefonisch contact met de helpdesk helpt ook niet. De eerste medewerker gaf aan dat de geactiveerde multisim voor Android was, terwijl de tweede medewerker deze weer ging activeren. In de Watchapp staat de knop configureer mobiel netwerk als niet beschikbaar. 
 

Zijn er tips hoe ik dit toch werkend krijg?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg deze melding

 

Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.


Reageer