Het activeren van de multisim via de Apple Watch A2775 lukt niet. Software van Watch en iPhone 15 pro zijn up to date.
Graag zie ik zsm een oplossing.
Het activeren van de multisim via de Apple Watch A2775 lukt niet. Software van Watch en iPhone 15 pro zijn up to date.
Graag zie ik zsm een oplossing.
Hallo
goedemorgen,
het nummer klopt.
wat bedoelt u precies met aanbieder instellingen?
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Ik hoor graag wat je daar te zien krijgt, dan kan ik daarna een case voor je doorzetten!
Bij mij staat Odido NL 58.2. Wat zijn dan de stappen die ik moet nemen?
Bedankt voor de info.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.