Skip to main content
Beantwoord

5G activeren

  • 24 July 2024
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo,

ik kwam er vandaag achter dat ik mijn GO-abonnement óók 5G kon instellen.

zo gelezen zo gedaan. 3 uur later zie ik da bij mijn telefoon onder Gesprekken en Data nog alleen de keuzen 3 of 4G.

moet ik nog wat anders doe? Telefoon heb ik ook uit en weer aangezet.

telefoon is een iPhone-SE, IOS-versie 17.5.1. 
Ron

Hoi @SunP ,

Heb je de Iphone-Se V2? want de Iphone-Se 1 (2020) ondersteund geen 5G. Dat is waarom je alleen 3G/4G kunt kiezen.


Dag Eric,

Ik zie het, ik heb nu op Modelnummer gecontroleerd Generatie 2 uit 2020

Dank je


Misschien kun je het abonnement inmiddels verlengen en neem je er een recentere Iphone bij. 


Ik ga het bekijken, bedankt voor je reacties 


Hallo @SunP 

Bij wat oudere abonnementen kan het ook zo zijn dat je 5G apart moet activeren in je Odido account.


Dat had ik gedaan, staat er bij maar komt dus niet door

Ron


Reageer