1 a 2 streepjes mobiel internet 5g op mijn telefoon in mijn buurt.
Wrm is er in mijn buurt/wijk (purmerend, weidevenne) zo slecht bereik op mijn mobiel? Heb ½ streepjes altijd in mijn wijk en heb een speedtest gedaan en dat is, zie foto!
in Amsterdam heb ik volle bak en had daar speedtest (vandaag) gedaan en dat was 400mbit. Wordt dit nog opgepakt en verbeterd in mijn wijk?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Çuki
Heb je al een melding gemaakt op de dekkingskaart dat je enkel in jouw buurt slecht bereik hebt? Wellicht is het een probleem met de mast.
Bizar... Heb net ook een melding hier gemaak van Loosduinen, Den Haag. 1 steepje en super slecht internet op telefoon. Gewoon bizar dat ik hier voor betaal eigenlijk.
Hallo,
nee nog geen melding gemaakt. Heb net geprobeerd. Op een gegeven moment moet ik inloggen op odido, maar dat lukt niet! Heel raar dit, terwijl inlog gegevens gewoon kloppen. Kom daarmee ook in de app.
@Çuki
Heb het net ook even geprobeerd en inloggen via de dekkingskaart is geen probleem. Kan je het eens met een andere browser of andere apparaat?
Hi,
ja met andere browser geprobeerd maar geen succes! Ander apparaat nog niet. Lijkt me sterk dat die het op een ander apparaat wel doet. Voorheen deed die het wel gewoon.
Geprobeerd op ander apparaat vandaag maar geen succes!
Hoi Çuki, niet fijn dat je verminderde dekking hebt in Purmerend. Waarschijnlijk moet je je cookies verwijderen om de dekkingskaart weer te kunnen gebruiken. Daarnaast kijk ik graag met je mee:
Wil je controleren of je de nieuwste software op je telefoon hebt staan?
Start daarnaast ook je telefoon opnieuw op
Is het hiermee niet verbeterd? Dan zet ik graag een case voor je door. Om dit goed te onderzoeken hebben mijn collega's de volgende gegevens nodig:
3 recente voorbeelden van de verminderde dekking: mogen nog 2 screenshots van speedtest zijn op 2 verschillende dagdelen/dagen.
Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment: ochtend, middag of avond?
Ik zie je bericht met voorbeelden graag tegemoet en ik hoop dat mijn collega's het dan snel voor je kunnen oplossen!
Hi,
- telefoon is up to date kwa software
- telefoon opnieuw gestart ook.
geen resultaat!
btw mijn vriendin heeft ook odido en heeft hetzelfde! buiten of binnen in huis maakt niet uit zelfde aantal strepen en dekking.
@Çuki lukt het om de melding inmiddels zelf te maken via je Mijn Odido account? Ik had je in het andere topic geholpen, waar je aangaf dat inloggen weer lukt. Als het goed is, zou je de melding moeten kunnen maken. Zo niet, dan ontvangen we graag 3 recente voorbeelden met een datum, tijdstip + locatie, zodat we het handmatig voor je door kunnen zetten. Je kunt eventueel ook de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
We horen graag of het zelf is gelukt om de melding nu te maken of dat we het handmatig voor je door moeten zetten!
Ja heb de melding inderdaad ook meteen zelf gemaakt.
@Çuki Top, dan zullen onze netwerkspecialisten het voor je onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.