Skip to main content

Hallo, ik ben mijn sim kaart verloren in het buitenland. Kan mijn broer een nieuwe sim kaart halen bij een store met een machtiging. Die komt over 1 week naar mij toe in het buitenland. Want ik ben recent verhuisd en in mijn odido zie ik nog het oude adres omdat de technische dienst nog bezig is met het verwerken. Ik kan zelf het adres ook niet wijzigen in mijn odido, geeft aan: u heeft een lopende bestelling. Kan iemand mij aub helpen.

Hallo, krijg ik nog hulp op mijn vraag???


Hoi @ajhan ,

Dit is een klant helpt klant community, geen chat met de klantenservice. 

Directe klantenservice is er alleen telefonisch, moderators lezen wel in topics mee maar reageren op volgorde van binnenkomst en als ze tijd hebben.

Er is geen mogelijkheid dat iemand een andere simkaart gaat halen in de winkel. Opsturen kan, maar dan gaat het naar het geregistreerde adres. Een simkaart is een heel belangrijk deel van de beveiliging van jouw telefoonnummer.  Daarom wordt daar heel voorzichtig mee gedaan.


Hallo @ajhan, wat heerlijk dat je in het buitenland zit, niet zo fijn dat je simkaart kwijt is. Laten we samen naar een oplossing kijken! Zoals Eric al aangaf, houd er rekening mee dat we iedereen op volgorde van binnenkomst helpen. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest en op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons. Het is niet mogelijk om iemand anders namens jou een simkaart te laten halen, dat kan alleen de contractant zelf altijd doen i.v.m. fraudegevoeligheid. 

Ik heb gelijk gekeken bij je nummer en ik zie dat je nieuwe adres bij ons in het systeem vermeld staat en ook dat er sinds vandaag een simkaart is aangevraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen op je adres worden bezorgd. Je broer kan deze dan gelijk meenemen naar jou toe of je kunt iemand vanuit Nederland de simkaart naar jou toe laten versturen. Zodra je de simkaart binnen hebt, laat dan gerust een reactie in dit topic achter of neem contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we je helpen met het activeren van je simkaart! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Reageer