Hallo, ik ben mijn sim kaart verloren in het buitenland. Kan mijn broer een nieuwe sim kaart halen bij een store met een machtiging. Die komt over 1 week naar mij toe in het buitenland. Want ik ben recent verhuisd en in mijn odido zie ik nog het oude adres omdat de technische dienst nog bezig is met het verwerken. Ik kan zelf het adres ook niet wijzigen in mijn odido, geeft aan: u heeft een lopende bestelling. Kan iemand mij aub helpen.
Hallo, krijg ik nog hulp op mijn vraag???
Hoi
Dit is een klant helpt klant community, geen chat met de klantenservice.
Directe klantenservice is er alleen telefonisch, moderators lezen wel in topics mee maar reageren op volgorde van binnenkomst en als ze tijd hebben.
Er is geen mogelijkheid dat iemand een andere simkaart gaat halen in de winkel. Opsturen kan, maar dan gaat het naar het geregistreerde adres. Een simkaart is een heel belangrijk deel van de beveiliging van jouw telefoonnummer. Daarom wordt daar heel voorzichtig mee gedaan.
Hallo
Ik heb gelijk gekeken bij je nummer en ik zie dat je nieuwe adres bij ons in het systeem vermeld staat en ook dat er sinds vandaag een simkaart is aangevraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen op je adres worden bezorgd. Je broer kan deze dan gelijk meenemen naar jou toe of je kunt iemand vanuit Nederland de simkaart naar jou toe laten versturen. Zodra je de simkaart binnen hebt, laat dan gerust een reactie in dit topic achter of neem contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we je helpen met het activeren van je simkaart!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.