Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Hallo,
Is er zicht op wanneer het weer mogelijk is voor oude tele2 klanten om een multisim aan te vragen?
Recent een duur horloge aangeschaft om vervolgens te horen dat het niet mogelijk is lte te gebruiken, dit staat nergens op de site vermeld.
Je weet het leuk te zeggen, maar het blijft dubbel. Het kan wel, maar het kán niet.
Zoals gezegd ben ik er klaar mee, ik heb er een aangeboren bloedhekel aan om zo aan het lijntje te worden gehouden
Op mijn contract staat overigens wel degelijk Odido, geen Tele 2.......
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Dus ze willen wel maar het gaat niet. Eerlijkheid is beter dan er omheen draaien toch?!
Wat begrijp je dan niet?
Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.
Goed, teruglezen is het beste, daar staat alles uitvoerig aangegeven.
Fijn weekend.
Wat begrijp je dan niet?
Als je terug leest, zie je dat het wel degelijk kan. Odido zegt dat het nu niet kan door 'technische problemen' (te vaag....). Meedenken doen ze niet, alleen als ik een smak geld neerleg nu, kan ik wel multisim hebben.
Fijn weekend.
Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?
Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd.
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.
Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.
Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment.
Het is wat het is.
Fijn weekend
Wat begrijp je dan niet?
Fijn weekend.
Ik lees terug. De technische dienst kan het nu gewoon niet oplossen, er worden twee opties geboden. Of wachten of overstappen wat is dan niet duidelijk?
Wij zijn niet de enigste klanten die wensen hebben. De moderators denken met iedereen mee en hebben het uitgelegd.
De technische dienst kan geen ijzer met handen breken.
Gelukkig werken de klokjes ook als je de Telefoon in de buurt is. Ik snap dat is niet wat je wil maar het is voor nu niet anders.
Ook mijn Watch is niet te koppelen op dit moment.
Het is wat het is.
Fijn weekend
Hartstikke mooi. Jouw mening, jouw ervaring. Mijn mening, mijn ervaring.
Gelukkig mogen die verschillen. Ik blijf bij mijn standpunt, want dat is mijn ervaring...... ;-)
Hallo
Het is weer even stil geweest vanuit de kant van odido. We zijn onderhand weer 2 a 3 maanden verder na het openen van dit topic. De zomer loopt op zijn einde, kunnen jullie al meer duidelijkheid geven wanneer ik een multi-sim kan aanvragen?
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.