Hoi Wilfred, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb de case er meteen bijgepakt en ik zie al waarom er nog geen reactie op is gekomen. De mail/case stond in een inactieve bak. Sorry voor dit ongemak en bedankt voor het hier doorgeven. Ik heb het namelijk meteen doorgezet naar de juiste collega's en zij zullen ervoor zorgen dat deze berichten voortaan in de juiste nieuwe map terechtkomen. Mijn collega heeft me gevraagd jouw bericht direct op te pakken, dus dat doe ik graag. Ik las dat je problemen hebt met je Samsung toestel en dat deze soms lastig verbinding maakt met het netwerk. We kunnen het Samsung toestel dat je nu in gebruik hebt niet omruilen voor een iPhone toestel.
Ik wil je daarnaast ook graag helpen aan een betere verbinding. Vul je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in? Dan kijk ik graag met je mee. We kunnen dan wat stappen doorlopen om je verbinding te verbeteren en ik zet waar nodig een case door naar de netwerkspecialisten!
Ik vind het best vervelend dat ik al twee maanden bezig ben om überhaupt een reactie te krijgen.
Ik ben het niet eens dat er geen omruil mogelijk zou zijn. Ik heb een toestel uit het hoger segment wat ik zeker nooit zou willen houden na mijn contractperiode. Ik betaal een behoorlijk bedrag per maand door de reycledeal. Eigenaar wordt ik nooit van dit waardeloze toestel.
Ik had gehoopt dat Odido mijn klacht series nam. Het toestel werkt niet goed op het Odido Netwerk.
Ik hoop er via u uit te komen anders moet ik mijn klacht doorzetten naar Tisha.
Gr. Wilfred
Hoi Wilfred, dat er niet binnen 6 dagen een reactie is gekomen is niet fijn. Dat snap ik helemaal. Vandaar dat ik je de reden heb uitgelegd. Wat betreft je klacht. Dit is het bericht dat ik in de case zie staan:
'’Beste Odido,
Ik merk helaas steeds vaker dat mijn Samsung lastig verbinding maakt met het Odido Netwerk. Wanneer ik onderweg ben met mijn auto zorgt dit ook voor problemen dit icm Android auto. In stedelijk gebied heb ik de minste problemen maar onderweg naar mijn klanten wel.
Ik ben ontzettend blij met Odido maar niet over mijn toestel gelukkig zit hier een recycle deal op een wordt ik geen eigenaar van het toestel. Ik heb hiervoor altijd Apple Pro toestellen gehad maar deze Samsung stelt me zeer teleur. Kunt u onderzoeken of het mogelijk is om van toestel ( naar Apple) te wisselen.
Ik begrijp dat dit niet tot de standaard hoort maar u zou mij er gelukkig mee maken. Mocht u niets kunnen doen dan heb ik helaas pech.
Fijne avond,
Wilfred'’
Uit je bericht haal ik dat je snapt dat het geen normaal proces is om een toestel te ruilen. Dat is ook inderdaad niet de standaard en ook niet mogelijk. Nu geef je aan dat je het er niet mee eens bent. Dit snap ik daarom niet. We nemen je klacht altijd serieus en daarom geef ik je duidelijkheid over wat er wel en niet kan en wil ik direct een stap verder zetten om je met je verbinding te helpen. Ik vind het daarom fijn om te lezen dat je een Recycle Deal hebt en je je toestel aan het eind van je contract aan ons kan terugverkopen. Aangezien je toestel niet altijd een goede verbinding maakt met ons netwerk stel ik daarom ook direct voor om je hierbij te helpen en een troubleshoot met je door te lopen. Hiervoor vraag ik je nogmaals om de volgende gegevens in je profiel te zetten: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. De kans is groot dat we ervoor kunnen zorgen dat je toestel gewoon weer op een goede en stabiele manier met ons netwerk verbinding maakt.
Laat je het me weten als je je gegevens hebt ingevuld? Dan ga ik graag voor je aan de slag!
Ik heb mijn profiel aangevuld. Echter heb ik val alles geprobeerd om mijn telefoon opnieuw aan te melden op het netwerk zonder verbetering.
De ontvangst op mijn huisadres is verslechterd sinds de ombouw van de site op de Koninginneweg 5, 3331 CD Zwijndrecht.
Op mijn werkadres postcode 3439 JG is de verbinding ook echt minimaal en grote delen van a17 thv van Vianen is het ook niet best.