Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

@AltVas,

Zoals aangegeven heeft Belsimpel een eigen voorraad, dus zij leveren de telefoons zelf en daar koppelen zij een abonnement van een provider aan vast. De telefoons staan dus los van T-Mobile en daarom is daar vanuit ons niet veel over te zeggen.

Voor de leveringen zijn wij volledig afhankelijk van Apple en zij bepalen hierin ook de omvang en frequentie van de leveringen. Daarom is het voor ons moeilijk om in te schatten wat er wanneer binnenkomt en daarom kunnen we ook geen exact antwoord geven op vragen als “Wanneer en hoeveel krijgen jullie binnen?”.

Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag.


Hallo,

Geldt de levertijd (1/2) weken vanaf dat hij op voorraad is? Of vanaf het moment dat ik hem heb betaald en besteld???


I had made an pre-order on the 20th of September. was waiting and wasting time for nothing. calling the customer service with no clue. cancelled my order two days ago with T-mobile then ordered my iPhone 13 pro max 256 GB blue from belsimple. it took them only one day to deliver and since yesterday I have my new phone already. Amaaaaazing service. 


Op de 20ste een iPhone 13 Pro besteld, de T-mobile service is echt waardeloos. Geeft geen vooruitzicht met kloppende levertijden. 

Order gecanceld, jammer


I ordered an iPhone 13 mini pink last Thursday. It’s supposed to be immediately available. Does someone know how long can it take? 


@JetteP 

De verwachte levertijden gelden vanaf het moment waarop je jouw bestelling hebt geplaatst.

@Paula Morales 

If it is an order you’re picking up at the T-Shop then it can take a few days, before your order has been processed, shipped and processed again by the store. If it’s an order with the delivery service, then you’ll receive a message to make an appointment shortly!


Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.


Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Jeetje, wat chill!! Ik heb zelf de 20 e besteld; eigenlijk de 18e maar de mailtjes kwamen pas de 20e binnen; en na m’n betaling is het verder still…pro max(grijs, 256gb). Zo gek…je zou toch verwachten dat ze ergens nog wel een statusupdate zouden sturen ofzo…maar fijn dat je hem al hebt!


Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Het is belachelijk hoe jij zo snel je telefoon hebt gekregen. Ik heb hetzelfde toestel besteld op de 21ste en helemaal stil. De klantenservice van t-mobile weet waarschijnlijk niet eens voor welk bedrijf ze werken lijkt wel eerder een callcenter. Zit precies vandaag in de 2de week van het toestel en jij hebt binnen 4 dagen een mail ontvangen. Nou veel succes met je telefoon maar  ik weet bijna wel zeker dat je de enige bent die zo tevreden is met hun service (wat je maar service noemt). Nogmaals geniet van je nieuwe toestel


Hi all,

Ik heb zojuist op een ander bericht van @miszjenny gereageerd, omdat ik graag na wil gaan wat hier aan de hand is. In voorgaande situaties bleek het toch om een misverstand te gaan en ik heb nog geen situatie gezien waarbij de wachtrij niet intact was gebleven.

In dit geval wil ik het natuurlijk ook graag even nalopen om te kijken of alles goed gaat. Als ik bericht heb ontvangen ga ik hiermee aan de slag!


Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.


Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.


Hi, 

Ik heb de 21ste van September de iPhone 13 besteld, tot op heden geen mail ontvangen van de koerier. Wanneer kan ik de mail verwachten? want ben het wachten nu wel beu. 


Ik wacht nog twee dagen en anders annuleer ik m'n bestelling. Het lijkt wel alsof als je nu besteld je hem eerder krijgt dan als je 'm de 20e had besteld. Het is te bizar voor woorden. Meestal is het zo dat als je eerder besteld je een product ook eerder krijgt, toch…?

 

Een kennis heeft gister ook exact dezelfde iPhone als mij besteld (zelfde locatie) en kan het morgen ophalen. Lachwekkend.

Ik heb dat ook gehad. Ik had gepreordered op de 17e, na bijna 3 weken nog steeds mijn toestel niet binnen. Toen geannuleerd bij T-mobile afgelopen vrijdag, en bij Belsimpel besteld. Zondag had ik hem al binnen. Waardeloze service van T-Mobile nadat ik herhaaldelijk had gevraagd om duidelijkheid en transparantie kregen we alleen antwoorden waar je nog gefrustreerder van werd. Check maar de 13 Pro Max pre-order forum gedeelte.

Ben inmiddels ook meteen maar overgestapt naar KPN, als er zo slecht gehandeld en gemis managed wordt, kan ik beter mijn geld bij een ander neerleggen. We hebben geen enkele keer van David of T-Mobile een “sorry voor de onduidelijkheden, wij zijn hard bezig om te verbeteren.” gekregen. Enige wat we kregen is van David een verhaal welke er eigenlijk op neer komt dat het normaal is voor chaos bij pre-orders en dat het elk jaar zo is en tja jammer dan ga maar lekker in onzekerheid wachten terwijl anderen hun toestel binnen enkele dagen al krijgen.

Anyway. Succes met wachten.

Het is echt ongekend. Hoe denkt T-Mobile klanten te behouden wanneer ze ons in het diepe gooien en na 2 weken ons nogsteeds niet op de hoogte kunnen houden?


Ja hoor, een sms’je dat ik van AMP mail zou hebben…niet dus…als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er dat dat ook wel weer 3 dagen kan duren…nou…ben benieuwd


Hi allemaal,

De levertijden zijn zojuist aangepast, dus in het topic van de desbetreffende iPhone 13 vind je de meest actuele informatie!


Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!!


De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜


De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉


De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉

Je hebt gelijk, ik keek naar het verkeerde rijtje qua kosten. Heb zelf ook maar bij belsimpel besteld. Komt morgen binnen:joy:


Zaterdag middag mijn abonnement verlengd en betaald met een blauwe iPhone 13 pro, 128 GB, maar tot op heden nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen (ook niet in de spam box)


f


ik heb mijn bestelling een maand geleden maar kan niet heb ik mijn telefoon, iPhone 13 plus  waarom niet?

????


@Betobeto2 

Ik vermoed dat je een iPhone 13 Pro bedoelt, in plaats van een Plus. Je vindt de actuele levertijden in dit topic en berichten die verband houden met jouw bestelling kun je ook daar plaatsen.


Goedenavond, hoe weet ik wanneer de goederen geleverd worden?


Reageer