Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 


Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Bestelstatus stond gisteravond al op “overgedragen aan koerier”. Vreemd genoeg kreeg ik 2 minuten na mijn bericht hier de mail van AMP. Helaas, dinsdag pas het eerste tijdslot. Moet er nu dus ook nog een vrije dag voor nemen, terwijl ik structureel vrij ben op vrijdagen. Blij dat ik inmiddels in het systeem zit, toch blijft het gevoel van de rotstreek. 

Kon je hem niet laten afleveren op je werk? Dat heb ik wel laten doen, werk op schiphol en laat de koerier gewoon daar heen komen :) 


Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Het is mij gelukt om morgen een afspraak te maken om hem zelf af te halen in houten! Gelukkig woon ik zelf in utrecht 


Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Ik ben ook al 12 jaar klant, maar iedere keer krijg ik meer spijt dat ik mijn contract verlengd heb. 
Ik snap verder niet hoeveel meer mensen precies een iPhone Pro Max 512 Blauw hebben besteld dat mijn nog niet eens op voorraad is :( 


Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.


Vanmorgen de klantenservice gebeld, die geven aan dat ze het lijstje zijn afgegaan. Toch bijzonder om hier dan te lezen dat mensen die nagenoeg direct hebben besteld langer (hebben) moeten wachten op bericht inzake levering en mensen die later hebben besteld wel op vrijdag geleverd krijgen. Lijstje ondersteboven gehouden of zoiets? 


Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?


Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.


Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Om 14:03 besteld maar dan zilver , ook nog niks … zou het per regio gaan of zo ?


Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

Precies mijn situatie…. en het ergste is, ik was een paar uurtjes later, omdat ik niet mocht overstappen. Anders had ik het al om 14:00 uur gekocht bij KPN ! :rage:


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:


Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.


jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

 

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

 

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Aaah oke! Ja met de release van mijn huidige (iPhone 11 Pro Max) was er enorme vertraging en heb ik uiteindelijk bij BelSimpel m’n telefoon gehaald. Ik zat toen dus sowieso niet bij de eerste levering. Hopelijk ontvang ik vandaag of morgen gewoon een berichtje dat ie klaar ligt :) 


Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

 

 

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

 

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Ook als het op voorraad komt, als ik hoor hoe slecht de bezorgers zijn, verwacht ik mijne pas eind volgende week of zelfs de week daarna :( 


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)


Via de website dus van AMP! Die van mij komt nu ook morgen! Hoop ik….


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃

JAAAA! Zeker de moeite waard om te kijken. Ik kon dat ook. Ze komen nu zaterdag ipv dinsdag 🎉


Iemand die al bericht heeft ontvangen vanuit de T-Mobile shop?


Iemand die al bericht heeft ontvangen vanuit de T-Mobile shop?

Ja ik! 


I ordered on the 21st. Do I even have a chance of not waiting for weeks?


Reageer