Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Nu ben ik ook altijd super gehyped over de nieuwste iPhone en heb ik ook dit jaar weer de nieuwe iPhone besteld, maar mensen, vergeet niet dat het maar een telefoon is. 
1 of 2 dagen/weken na de release dag je telefoon ontvangen is niet het einde van de wereld. 

Helemaal eens, maar het is ieder jaar wel een leuke sport om de iPhone zo snel mogelijk te hebben! De stress en alles erom heen, heerlijk :) 


Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!


Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!

En wanneer had je je bestelling geplaatst vrijdag? Ik had om 14:03 de bevestiging binnen vrijdagmiddag. Nu nog steeds op status “ Wachten op voorraad” 


Bestelstatus website checken allen, status is zojuist gewijzigd naar overgedragen naar de koerier (AMP)

Hopelijk kunnen we binnenkort de SMS om de bezorgafspraak in te plannen verwachten!!

En wanneer had je je bestelling geplaatst vrijdag? Ik had om 14:03 de bevestiging binnen vrijdagmiddag. Nu nog steeds op status “ Wachten op voorraad” 

Vrijdag 14:14 bevestiging aanvraag binnen, 14:52 bestelling succesvol verwerkt.

Gaat bij mij om een 13 Pro in Sierra Blue 128GB.


AMP afspraak net gemaakt. Order # 64304186 - iPhone 13 512GB Zwart. Levering vrijdag middag. 


Dan zal het wel goed komen 🙂 BIj mij gaat het om een 13 Pro Max 256GB Grafiet


Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen


Afspraak voor vrijdag 24 september net ingepland! 
 

Gefeliciteerd aan iedereen die het gegund is vrijdag :)


Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?


Helaas nog geen mail van T-Mobile.

Had Vrijdag 14:10 besteld.

(Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart)

Misschien dat ik toch buiten de boot val aangezien zoveel mensen al bericht hebben gehad..


Hier op vrijdag precies om 14:00 de IPhone 13 Pro 256GB in het goud besteld en nog geen sms of e-mail van AMP.. 


Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️


Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️

Hoe laat had je de mail ontvangen?


Hier op vrijdag precies om 14:00 de IPhone 13 Pro 256GB in het goud besteld en nog geen sms of e-mail van AMP.. 

Krijg echt net de mail binnen en hij komt vrijdag! 


Vrijdag 15:43 (de blauwe iphone 13 128gb Pro variant) besteld en zo juist afspraak gemaakt met AMP koerier dat die vrijdag geleverd gaat worden (hopelijk) ☺️

Hoe laat had je de mail ontvangen?

Welk mail? Bevestigings mail of afspraak maak mail ?


Afspraak email @gyaka42 


Afspraak email @gyaka42 

Om 19:28 had ik mail ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com om een afspraak in te plannen voor vrijdag :)


Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?


Vrijdags om 14:04 aanvraag bevestiging en om 15:03 bevestiging van 13 pro 256gb zilver maar hier nog geen mail om afspraak te maken.

Wat precies de logica erin is weet ik niet, misschien of je meteen betaald hebt of bij de bezorger betaald? Maar zal maar gewoon geduld moeten hebben, maar toch wel wat spanning als je ziet dat er al mensen zijn die al wel de afspraak kunnen maken ..:grin:


Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?

Nee


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 


Ik heb een afspraak gemaakt voor aanstaandevrijdag, ik heb zondag pas besteld om 22:00. Iphone 13 pro 128gb blauw.


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Same here.  Net mail gehad, vrijdag is blijkbaar NIET beschikbaar en zaterdag is 9,95. Plus een melding erbij dat ze ervoor moeten omrijden, slecht voor milieu enz enz.

jammer

 

 


Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 


Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 


Reageer