Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Haha! Als ik nu niet was gebeld, had ik me eigen voorgenomen rond 17u te bellen of ze al wat meer wisten over de levering. 
misschien ze nog even de kans geven om te bellen.. Ik weet dat ik de eerste was die in deze shop bestelde, misschien dat ik daarom ook zo vroeg werd gebeld..


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Haha! Als ik nu niet was gebeld, had ik me eigen voorgenomen rond 17u te bellen of ze al wat meer wisten over de levering. 
misschien ze nog even de kans geven om te bellen.. Ik weet dat ik de eerste was die in deze shop bestelde, misschien dat ik daarom ook zo vroeg werd gebeld..

Haha ja ik woon in Hoorn dus niet een al te grote stad (dus hoop dat ik bij de eerste ronde zit). heb rond 15:30 bestelt. Hopelijk bellen ze mij vandaag en anders bel ik aan het einde van de dag wel :) 


Goedemiddag. Wellicht lukt het anderen nu ook, ik heb mijn bezorgafspraak alsnog naar morgen kunnen wijzigen ipv dinsdag. Gewoon online de bezorgafspraak wijzigen en vrijdag staat er nu wel tussen. 


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Oh wauw!! Ik hoop dat ik ook vandaag nog gebeld word en/of bericht krijg 😞. Ben ik heel vervelend als ik zelf de shop bel? Hahaha 

Meestal zijn komen ze nu ongeveer binnen en als het rustig is wordt er gebeld.


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Ik moet nog afwachten :(


Mss een tip!  Ik kon net mijn afspraak verzetten van dinsdag naar morgen😃


Hoe dan?? Via AMP? Wil ik ook :-)

Ja, via de originele sms gedaan. Kon ineens vrijdag selecteren, meerdere tijdstippen. 


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Ik moet nog afwachten :(

Hoe bedoel je? Het telefoontje afwachten of hebben ze je gebeld om te zeggen dat je nog moet wachten? 


Ik ben zojuist gebeld door de T-mobile shop Harderwijk. Ik mag morgen mijn IPhone 13 Pro 128gbSierra Blue ophalen!! (Besteld 17sept om 14.25u in de shop) 

Ik moet nog afwachten :(

Hoe bedoel je? Het telefoontje afwachten of hebben ze je gebeld om te zeggen dat je nog moet wachten? 

Wachten op een telefoontje en/of sms van de winkel.


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 


Bellen ze vanuit de t-mobile shop of sturen ze een sms? Heb zojuist nl 2 oproepen gemist van een anoniem nummer. 


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...


Net telefoontje van de T-Mobile shop dat ik mijn 13 pro 256GB Sierra Blue morgen in de winkel mag ophalen! Maandag besteld.


Bellen ze vanuit de t-mobile shop of sturen ze een sms? Heb zojuist nl 2 oproepen gemist van een anoniem nummer. 

Ja bij mij belde ze anoniem 


Bellen ze vanuit de t-mobile shop of sturen ze een sms? Heb zojuist nl 2 oproepen gemist van een anoniem nummer. 

Ja bij mij belde ze anoniem 

Idd anoniem


Is er iemand die een Pro Max heeft bestelt van 128GB en bericht heeft gekregen over ophalen in de winkel?! Ik zie alleen maar berichten over de pro maar niemand over de pro max 🥲


Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

Ben om 13:00 gebeld om een afspraak te maken om mijn iPhone op te halen.

Morgen ochtend heb ik mijn afspraak staan voor in de shop 

 


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.

Mijn hemel! Dus je had beter niet kunnen bellen? Wat een gestuntel zeg!!


Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

 

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.

Mijn hemel! Dus je had beter niet kunnen bellen? Wat een gestuntel zeg!!

Klopt ja… erge is dat ze niet willen helpen om weer bovenaan te komen. 


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..


Net telefoontje van de T-Mobile shop dat ik mijn 13 pro 256GB Sierra Blue morgen in de winkel mag ophalen! Maandag besteld.

 

Ik heb dezelfde telefoon besteld op vrijdag om 14.07 uur , maar nog geen telefoontje van de T mobile shop gekregen :(  Fingers Crossed )


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.


Reageer