[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308777 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same here …

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Ben je een vaste klant van AMP dan? En je hebt de optie voor een gratis bezorging maar je wil hem graag eerder dan de eerste gratis mogelijkheid aan die keuze zit een gevolg die wil je niet accepteren. 
ik heb niet eens de optie voor zaterdag leveren omdat de capaciteit waarschijnlijk al is bereikt, ik zou graag die 9,95 betalen.

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Reputatie 1

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Thanks voor de tip, alleen is dat op mijn werk wat lastig met een portier, slagbomen etc. Ik betaal lekker een tientje en misschien dat T-Mobile nog zo vriendelijk is om iets te compenseren. Veel plezier met het nieuwe speeltje, al zal het gewoon weer een iPhone zijn ;-)

Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Jaa same, net mailtje gehad. Eerste mogelijkheid was dinsdag 😓. Beetje teleurstellend. Had hem om 14.10 gekocht. 

Ik heb nog geen mail of SMS van AMP mogen ontvangen.. Vrijdag om 14:03 een Pro 256GB besteld.

14:03 bestelling geregeld vrijdag, netjes betaald.

20:00 vandaag sms van tmobile

21:00 mail van AMP. Eerste aflevering mogelijk vanaf maandag 27 

ik wist dat ik had moeten kiezen voor ophalen in de winkel..Gelukkig is afleveren op maandag dan weer wel gratis..

Ik heb vrijdag besteld 14:01 bevestiging gehad om 14:04. Bezorging dinsdag pas. Gaat om Iphone 13 Pro Max 128gb. 9,99€ bijbetalen

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Hier hetzelfde. Dus alle mensen die een Pro Max hebben besteld lagen onderop de stapel. Belachelijk

Wat heb ik spijt dat ik mijn contract in april verlengd heb. 
Ik dacht dat ik daarna nog kon overstappen. 
Heb de iPhone 13 Pro Max 512GB Sierra Blue besteld om 14:00 uur bij KPN en dacht dat ik met SIM only abonnement bij T-Mobile kan overstappen met nummerbehoud. (Op internet stond dat ik 1 maand van te voren moest het opzeggen bij T-Mobile) Dus niet ! 
Pas rond 16:30 heb ik de iPhone geannuleerd bij KPN en heb hetzelfde besteld bij T-Mobile met de verwachting dat deze zoals op website stond op vrijdag 24e nog bezorgd wordt. Zelfs zaterdag heb ik het bij een winkel gevraagd en hij zei dat ik het a.s. vrijdag of zaterdag kan verwachten. 

Maar als ik nu de reacties lees dat mensen die om 14:00 uur besteld hebben, krijgen het pas op dinsdag, dan moet ik mijne de week daarna verwachten. Ik heb niet eens een mail gehad dat mijn bestelling (512GB) binnen is. Heel erg teleurgesteld. 
 

Lijkt erop dat AMP gewoon een klote bedrijf is die niet genoeg mensen in dienst heeft om vrijdag uit te leveren… Zijn we lekker mee 

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Afspraak net kunnen maken dus er is hoop voor een hoop mensen

Wanneer had jij besteld?

14:03 op vrijdag 

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

iPhone 13 Pro vrijdag 17 sept 14.05 besteld nog geen sms gehad van winkel 

Same here

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Is er al iemand hier die een SMS heeft gehad die een iPhone 13 mini heeft besteld zoals ik?

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat een rotstreek. Ik bestel klokslag 14:00 uur. Om 14:02 al de bevestiging. Reken de iPhone Pro Max 512 GB in 1 keer af, dus zonder toestelkrediet. Ben al 14 jaar met ditzelfde zakelijke nummer bij T-Mobile. Dan ben ik toch wel een erg fijne klant zou je zeggen. 

Kreeg gisteravond al de SMS, maar heb nu (donderdagochtend) nog steeds geen e-mail van AMP. En om dan hier te lezen dat zoveel mensen al ingepland staan, dat uitleveringen pas op dinsdag/woensdag staan, EN ik nog niet eens een e-mail heb gehad. 

Zit al weken af te tellen met mijn iPhone XS max die na 5 uur gebruik qua accu leeg is. 

Rotstreek, andere woorden heb ik even niet. 

 

Wat is je bestelstatus: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

 

Ik snap niet waarom ik nog geen mail of SMS van AMP hebt gehad. Afgelopen vrijdag bijna direct om 14:00 besteld.

 

Zou het te maken kunnen hebben met je woonplaats? Ik woon in Amsterdam.

Ik heb gisteren wel al een afspraak kunnen maken voor aflevering morgen en woon in Amsterdam. Ik denk dat het model/opslag gebonden is? Ik had de iPhone 13 Pro 128GB (Blauwe) besteld

 

ps: ik had afgelopen vrijdag om 15:43 besteld. 

Reageer