Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 


Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is


Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...


Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Waar kan ik dat zien?

 

Groetjes,

 

I.Bosman


Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Staat dat bij betaling regelen in je order status? Dat heb ik ook namelijk...

Waar kan ik dat zien?

 

Groetjes,

 

I.Bosman

Via deze link: Bekijk de status van je T-Mobile bestelling | T-Mobile


er staat alleen dat mijn bestelling is geannuleerd.

Geen reden waarom, bij betaling regelen staat dat er geen bedrag meer open staat.

Omdat het geannuleerd is neem ik aan.

 

Groetjes,

 


Ik heb 15:43 mijn abonnement verlengt online en het is nu bijna uur verder maar nog steeds geen bevestigings mail ontvangen? 

Hoe lang kan dit duren? ik vind ook mijn bestelling niet terug op bestel status site van t-mobile ? Maar heb wel een bestelnr, kan dit komen door de drukte en kan mijn bevestigingsmail nog steeds wel komen?

meerdere mensen met het zelfde ?

 

*update: NEVERmind nu net me bevestigings mail ontvangen


Het is wel echt super vaag, staat dat het geannuleerd is maar niet waarom.


Bam!! Om 14:02 de bevestiging gehad voor een iPhone 13 PRO max 256gb in Grafiet!!

 

(tip, via de t-mobile app deed alles het perfect om 14:00)

 

Zojuist een bestelling kunnen doen. Heb een mail ontvangen met bedankt voor uw aanvraag. Nu wachten op de 2e mail dat het ook juist is :) 

Gefeliciteerd beiden!!

Ja voor mij is het nog niet zeker want ik heb tot nu toe nog steeds alleen de mail met: Bedankt voor je aanvraag. Maar niet Bevestiging van je bestelling :(

komt nog wel, vorig maar waren die mails ook enorm vertraagd. Kreeg em pas om 18:00 ofzo. Edit: oh je hebt em al gehad! Top!

Ook een amp mail ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik heb die nog niet.

Ben nu steeds bang dat ik um later als de 24e ga krijgen.

Nee die krijg je pas veeeeeeeeel later. Volgende week donderdag ofzo

Ze doen nooit een afspraak pas een dag voor de release inplannen.
Dit staat in de mail:

 

Bezorgafspraak maken

Zodra je het resterende bedrag hebt betaald en je toestel op voorraad is, ontvang je binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan ontvang je uiterlijk de volgende werkdag een mail van T-Mobile met verdere uitleg. Betaal je niet binnen 2 uur? Dan betaal je eenvoudig aan de koerier bij de bezorging van je bestelling. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

 

Oh ja je hebt gelijk. Ik dacht me dat te herinneren van vorige keer


Er staat dat mijn bestelling geannuleerd is

Bij mij ook! Wanneer heb jij besteld?


Aangezien er nog geen voorraad is zal er wel later pas een bestelafspraak gemaakt worden gok ik, op basis van binnenkomst van bestellingen. Ze willen eerst weten hoeveel ze er binnen krijgen om vervolgens afspraken te kunnen maken gok ik zo.


Heb voor de zekerheid nogmaals gechat. Bij mij staat ook geannuleerd alleen ze kon met zekerheid bevestigen dat dit niet het geval is. Waarschijnlijk kan ik hem volgende week vrijdag gewoon verwachten!


Ik heb net ook gechat over die annulering. Lijkt een foutje te zijn, want de mijne is ook “zeker niet geannuleerd”. 


Ik heb de iPhone 13 Pro Max besteld en heb gekozen voor ophalen in de winkel.

Moet de iPhone vrijdag de 24e opgehaald worden of kan ik deze ook dinsdag ophalen? Ik vraag dit omdat ik nu op vakantie ben en ik maandag pas weer in Nederland ben. 


Mocht je donderdag of vrijdag bericht krijgen dat je toestel voorradig is in de winkel, houd de winkel het toestel 7 dagen voor je vast. Na die tijd hebt je kans dat je telefoon verkocht wordt aan iemand anders…

 


Iemand al een mail gehad voor de aflevering?


Nee, nog niet.


Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).


Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.


Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Ik dacht meer dat ze al weten hoeveel ze gaan krijgen en de afspraken al kunnen maken.


Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 


@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?


@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.


@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

volgens de vriendelijke mevrouw van de klantenservice is in ieder geval bij mij de bestelling ook niet geannuleerd en is het waarschijnlijk een fout in de melding van de bestelstatus pagina want alles staat verder goed in het systeem. ze gaat het doorgeven om te kijken of er iets aan de pagina gedaan kan worden. 

 


Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

 

\Wanneer zal het eerste moment zijn dat we een smsje kunnen verwachten om de Iphone op te halen in de winkel ? gaat om een Iphone Pro .


Reageer