Beste @Daniel0791 ik zet even je vorige bericht hier want anders is het te verwarrend.Probeer het nu wel bij dit topic te houden. Anders is het te veel zoeken voor de meerdere moderators
Vorige reactie Klik hier
Daniel laat wel even weten om welk dossier het nog gaat.
klantnummer indien bekend, het gaat om meerdere dossiers namelijk allemaal met H codering
-> 43691912
-> 61547563
-> 67092748
-> 69060443
-> 69104992
Hoi @Cristien inderdaad sorry voor de dubbele post, excuses!
heb enkel een mail gekregen met dit nummer:
69104992 die is verwijderd.
Weet niet of ze de andere aan hetzelfde nummer hebben gekoppeld en maar 1 mail hebbben verstuurd,
maar anders voor de overige klantnummers / dossiernummers nog graag doorsturen naar de juiste afdeling
dus voor de andere nog graag even doorsturen naar de juiste afdeling, hopelijk kan je mij daarbij helpen.
alvast heel erg bedankt voor het meedenken
Die afdeling is enkel te bereiken via incasso@odido.nl
Wat bedoel je @eric , @Marciano van Odido had dit doorgestuurd naar de juiste afdeling, enkel is er wellicht miscommunicatie dat het om meerdere dossiers gaat / klantnummers , heb namelijk reactie op 1 verzoek, of het is samengevoegd tot 1 email geen idee.
hoor graag van jullie
Hoi @Cristien inderdaad sorry voor de dubbele post, excuses!
heb enkel een mail gekregen met dit nummer:
69104992, dus voor de andere nog graag even doorsturen naar de juiste afdeling, hopelijk kan je mij daarbij helpen.
alvast heel erg bedankt voor het meedenken
Nee daar kan ik niet bij helpen je moet wachten op hulp van de moderators
Je kan zelf vast àlles mailen naar incasso@odido.nl met de juiste gegevens bewijsstukken en uitleg waarom dit verzoek.
- Alle 06-nummers waar het om gaat
- Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
- Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
Hou er rekening mee dat het erg druk is en er veel vrije dagen aankomen.
Laat hier de moderators wel even weten of je de gegevens hebt doorgestuurd,
Succes en fijne feestdagen
Geachte !
Bedankt voor de snelle reacties
ik heb zojuist een mail gestuurd, @Cristien @Marciano van Odido
zal het in de gaten houden, mochten jullie wat meer te weten komen, hoor ik het graag.
Hi @Daniel0791, ik kijk ook graag met je mee! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Daarnaast vermoed ik dat voor dat nummer de BKR-registratie al is verwijderd, omdat je al een mail hebt ontvangen. Kun je het telefoon- of klantnummer van de andere BKR-registratie vermelden in je profiel? Had je voor dat nummer ook gemaild? Dan kan ik met je meekijken en het navragen bij onze collega!
@Pharwin van Odido
onwijs bedankt voor het meekijken! Zeer gewaardeerd
zie mail hieronder betreft de andere klantnummers, allemaal op mijn naam, odido / voorheen Tmobile
dit ook aangepast in mijn profiel, deze mail heb ik doorgestuurd, 1 daarvan is verwijderd bij BKR
Update:
Na contact via het Odido Forum , zojuist mail gekregen dat het verwijderen van dossier nummer 69104992 is verwijderd,
Verneem graag betreft de andere dossier nummers / klantnummers
Allemaal uit hetzelfde jaar, met mijn ex vrouw, die alle post stukken niet had doorgestuurd, na onze relatiebreuk
Alles is al geruime tijd betaald, waardoor ik geen kant op kan betreft hypotheek.
> 43691912
-> 61547563
-> 67092748
-> 69060443
-> 69104992 inmiddels verwijderd door jullie
Graag een update als de email in goede orde is ontvangen