Skip to main content

Goedemorgen, ik ben nu al vanaf oktober bezig met de telefoon en haastmakers. Ik heb een samsung s24 ultra besteld en betaald.  Werd niet geleverd, pas na drie weken. Na controle en uitzoeken was de telefoon kwijtgeraakt bij post.nl. Toen is er een nieuwe telefoon opgestuurd en snel ontvangen. Mooi, dacht ik, kan eindelijk de watch bestellen van de haastmakers. Ingevuld, afgewezen,  weer opnieuw,  samen met samsung eindelijk gelukt. Niks meer gehoord,  nagevraagd, moest nog wachten, weer gevraagd en wat blijkt???? Het imei nummer op de factuur is van de eerste telefoon die kwijt is, dus mijn gegegeven kloppen niet. Odido gemeld, rapport opgemaakt, en toen stopte het weer. Nog niet in behandeling genomen bij Odido. Toppers hoor! Je zou denken dat je als service dat snel afhandelt. Maar nee, nog even en dan is de indientermijn verstreken. Ik wil dat het opgelost wordt!! Wie kan mij helpen??

•  

Goedemorgen ​@Mady1964, wel zo fijn als je alsnog voor de promotie in aanmerking kunt komen, ik kijk graag met je mee of ik iets voor je kan betekenen! Er kan vast een uitzondering worden gemaakt, omdat je met je eerste toestel natuurlijk wel in aanmerking kwam voor de promotie. Maar doordat deze is zoekgeraakt bij PostNL, is ter vervanging een nieuw toestel bij je geleverd. Ik vermoed zelf dat de promotie al is verlopen en dat je je alleen nog kunt registreren. Kan het kloppen dat je aankoopdatum nu niet in de promotieperiode valt, waardoor je verzoek bij Samsung wordt afgewezen? Had je een verzoek ingediend met je oude aankoopfactuur, maar dat het IMEI-nummer nu ook niet overeenkomt? 

Graag kijk ik met je mee in je account of ik iets voor je kan doen, zodat het proces versneld kan worden. Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers met mij delen? Dan kan ik direct met je meekijken! 

Goedemorgen,  fijn dat je even meekijkt! Ik was binnen de tijd van aanvragen, alleen inderdaad met de originele factuur en imei nummer, en imeinummer van de nieuwe opgestuurde telefoon. Ik kreeg pas afgelopen vrijdag, nadat ik meerdere keren contact had opgenomen samsung,  de juiste reden. Zij en ook ik hadden dat helemaal niet gezien! Laatste cijfers van mijn rekeningnummer zijn oaangepast door moderator] Dus geen idee of de indientermijn is verstreken.  Groetjes,  Mady

Hi ​@Mady1964, dank voor de toelichting! Excuses, ik bedoelde eigenlijk of je de juiste 4 cijfers in je profiel kunt vermelden. De cijfers die je hier hebt gedeeld, stonden al in je profiel vermeld, maar ik zie dat deze niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers wat bij ons bekend is, vermelden in je profiel? Ik zie dat de andere gegevens wel overeenkomen, alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet. Zodra je de juiste 4 cijfers hebt vermeld in je profiel, dan kan en mag ik met je meekijken bij je abonnement! 

Oh dat is dan 2741, klopt dat dan? Ik dacht eigenlijk dat het was opgelost?

Pff sorry 2841

Reageer