Goedemorgen, ik ben nu al vanaf oktober bezig met de telefoon en haastmakers. Ik heb een samsung s24 ultra besteld en betaald. Werd niet geleverd, pas na drie weken. Na controle en uitzoeken was de telefoon kwijtgeraakt bij post.nl. Toen is er een nieuwe telefoon opgestuurd en snel ontvangen. Mooi, dacht ik, kan eindelijk de watch bestellen van de haastmakers. Ingevuld, afgewezen, weer opnieuw, samen met samsung eindelijk gelukt. Niks meer gehoord, nagevraagd, moest nog wachten, weer gevraagd en wat blijkt???? Het imei nummer op de factuur is van de eerste telefoon die kwijt is, dus mijn gegegeven kloppen niet. Odido gemeld, rapport opgemaakt, en toen stopte het weer. Nog niet in behandeling genomen bij Odido. Toppers hoor! Je zou denken dat je als service dat snel afhandelt. Maar nee, nog even en dan is de indientermijn verstreken. Ik wil dat het opgelost wordt!! Wie kan mij helpen??
Goedemorgen
Graag kijk ik met je mee in je account of ik iets voor je kan doen, zodat het proces versneld kan worden. Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers met mij delen? Dan kan ik direct met je meekijken!
Goedemorgen, fijn dat je even meekijkt! Ik was binnen de tijd van aanvragen, alleen inderdaad met de originele factuur en imei nummer, en imeinummer van de nieuwe opgestuurde telefoon. Ik kreeg pas afgelopen vrijdag, nadat ik meerdere keren contact had opgenomen samsung, de juiste reden. Zij en ook ik hadden dat helemaal niet gezien! Laatste cijfers van mijn rekeningnummer zijn oaangepast door moderator] Dus geen idee of de indientermijn is verstreken. Groetjes, Mady
Hi
Oh dat is dan 2741, klopt dat dan? Ik dacht eigenlijk dat het was opgelost?
Pff sorry 2841
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.