Skip to main content

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

I could pickup my 256GB Pro hazel today as well. However they could not process the existing order as they do not sell the phone with that specific memory anymore (yes weird). They wanted to delete the order and put in a new one. I refused as it makes the chances on the buds really low. As administration wise the existing order ordered beginning of November. If deleted the system could not show I had ordered it at that date.

Bit of a mess at t-mobile, if you ask me. I do not have an issue that mistakes are made. What I find irritating that nobody can tell you anything. No guarantee on the pixel buds etc etc.

I can imagine things going wrong in these times. But nobody takes some kind of responsibility. Also nothing on this forum from T-Mobile. While it can be so simple.

Example.

  1. Dear customer. We are sorry to inform you you're order has been delayed. It is uncertain now when it will arrive due to logistical reasons. We will update you once we have more information or in two weeks with a status update.
  2. You can still fill in the form for the pixel buds once you receive your phone. Keep your existing order so we can verify the date of purchase.

 

Then after two weeks you send a status update. That is it…… 

It's sad. To be honest I am thinking about canceling everything because of the way we have been treated. T-Mobile has no real service. The people are kind but stuck with limited processes. Exceptions can not be handled. I do not blame the people working there. I blame a bad organisation. I give management 1 star. 

 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.


Mijn 7pro 256 groen is binnen! Had het op 12 okt besteld vandaag ontvangen dus iets meer dan 6 weken gewacht. Heb direct ook aangemeld voor de gratis Buds pro, jullie horen nog van mij hoe dit gaat aflopen

Heel veel sterke en succes met jullie bestelling


Ik heb mijn 7pro groen ook binnen. 20oktober besteld. Meteen de buds pro besteld en deze is goedgekeurd, over 6weken zouden ze dus moeten komen. 

 

Succes iedereen die nog aan het wachten zijn. 


ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳


ik hem mijn bestelling Pixel7 Pro 256 GB om 14 October gedaan. Na zovel bellen en bezoeken op t-mobileshop. Vandaag horen krigen van klantenservice dat ze mijn bestelling annuleerd omdat is niet meer leverbaar is. Hebben jullie dit meegemaakt. Ik vindt het erg klant onvriendelijk.

Minste wat ik vervacht was dat ze met mij overleg voor een andere mogeliheid hadden. Ik voel me balzerd hierin.

 

Dit is wel heel zuur, hebben ze je nog wel iets van compensatie oid aangeboden? Wel echt belachelijk, hij is inmiddels namelijk ook weer te bestellen via de google store.


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...

Pas dus op zodra je het mag ophalen. Laat ze niet een order opnieuw aanmaken. Dat probeerde ze bij mij. Dat betekend namelijk dat het systeem niet je originele besteldatum meer kan laten zien. Ik weet bijna zeker dat je dan zeker naar de pixels kan fluiten.

 

 

Heb hem eindelijk binnen, wel hetzelfde probleem, dat ze de order niet konden doorzetten. Ze hebben me gegarandeerd dat ik met mijn bestellings bevestiging (die gedateerd is op 17 oktober) de buds kan aanvragen, dus daarmee ze nu aangevraagd. Ben erg benieuwd, dikke kans dat het inderdaad nog weleens lastig kan worden. Maar dan hadden ze in de winkel niet die belofte moeten doen. 

 

Aanvraag is goed gekeurd 🥳

dank


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...


Is er ondertussen al iemand die zijn Pixel buds ontvangen heeft? Mijn registratie is 14-10 goedgekeurd, ondertussen ruim na de 6 weken levertijd nog steeds niets ontvangen. Ben benieuwd of het een voorraad iets is, maar ik was er naar mijn gevoel erg snel bij na het ontvangen van mijn Pixel Pro.

ben al sinds 25-10 aan het wachten, na 5 weken maar een mail gestuurd naar t-mobile@activationboxx.com met wat de status was kreeg ik het volgende binnen,

 

“Dank voor je bericht.

We wachten momenteel nog op nieuwe voorraad, welke binnenkort bezorgd zou moeten worden bij het magazijn.

Dus naar verwachting zal het pakketje binnen een à twee weken naar je opgestuurd worden.

Zodra het pakketje naar je onderweg is, ontvang je per mail de Track&Trace code.

Excuses voor de vertraging!

Fijne dag!

-Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy”

 

dat was twee weken geleden, vandaag nogmaals een mail gestuurd maar helaas nog geen antwoord op gekregen...

Helaas nog geen reactie van de activationboxx kant misschien kan iemand van het team checken wat de status is bij het activationboxx team gezien het ons hier laten weten @Pharwin of @Demi ?


Hi @dutch_marco 

Wij hebben daar geen inzicht in. Je ontvangt een bericht zodra je bestelling leverbaar is. Ik hoop dat je die snel zult ontvangen. 


@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.


@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 


@Hajar 
T-Mobile is uiteindelijk wel verantwoordelijk dat de actie juist wordt afgehandeld, dus het zou fijn zijn als er iemand is die ons kan helpen. Ik zelf zit ook al 8+ weken te wachten.

Hi @PixelJordy daar heb je helemaal gelijk in en we doen ons best om de Pixel Buds zo snel mogelijk te leveren. Echter, zijn we hierin afhankelijk van Google voor een nieuwe voorraad. Zodra zij deze naar ons hebben verstuurd, zullen we de Pixel Buds zo snel mogelijk naar je opsturen. Vooralsnog zijn we hierin afhankelijk van Google en dat kan soms iets langer duren dan verwacht. Mijn excuses voor het ongemak, maar het enige wat we nu kunnen doen is geduldig afwachten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bedankt voor deze update @Pharwin. De klantenservice van T-Mobiel wijst naar ActivationBoxx en ActivationBoxx reageert niet meer op mails. Verder is jouw bericht de enige geverifieerde update die ik kan hierover kan vinden.

Kunnen jullie hierover pro-actiever gaan communiceren? Op 1 december heb de reactie ontvangen dat het nog één a twee weken zou gaan duren en op 14 december ontving ik exact dezelfde reactie. Dat is natuurlijk compleet waardeloos.


@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 


@ReadySteadyFlow Dat heeft ermee te maken met dat wij geen inzicht hebben in dit proces, omdat het binnen een aparte afdeling wordt afgehandeld. Het enige wat wij (en jij) kunnen doen, is een mail sturen naar t-mobile@activationboxx.com. Zij hebben het momenteel erg druk, dus het kan soms iets langer duren voordat je een reactie terug kan verwachten. Als je de Buds hebt aangevraagd, dan streeft Google ernaar om deze binnen zes weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren. 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin heb je nou bewust de zin uit de voorwaarden aangepast in jouw bericht hier? Daarin staat juist dat “Google en T-Mobile” streven naar een levering van 6 weken (ondertussen zitten we al op 10 weken...).

Ik denk dat voor zowel mij als de anderen het probleem is dat jullie geen verantwoordelijkheid lijken te nemen; er wordt enkel maar gewezen naar ActivationBoxx (derde partij die jullie gebruiken voor het leveren van acties, onderdeel van 10xcrew), of naar Google. Maar daar hebben wij zelf niks mee te maken. Wij hebben gereageerd op een actie van T-Mobile, we hebben ons geregistreerd op de site van T-Mobile, we hebben antwoord gehad van T-Mobile dat de registratie is goedgekeurd, en al ons contact over deze actie gaat via T-Mobile. Met de derde partijen waar jullie afspraken mee hebben, hebben wij niks te maken. Dus het zou fijn zijn als T-Mobile nu ook haar verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat dit op een nette manier wordt opgelost. Zoals @ReadySteadyFlow ook in het andere topic zei: de buds zijn bij andere winkels gewoon op voorraad en leverbaar, dus zie ik geen reden waarom dit nu al bijna een kwartaal moet duren.


Duurt wel écht te lang he dit.. helaas nog geen gehoor van activationboxx.. 


Ik heb ook nog helemaal niks gehoord over de Pixel Buds Pro behalve dan dat ze ieder week vertellen dat er volgende week een nieuwe order binnen komt en ik ze binnen twee weken zou ontvangen. Ik ben met 3 abonnementen op zich zeer tevreden over T-Mobile, maar begin me nu zo te irriteren aan die misleidende antwoorden op mijn mails dat ik ga overstappen zodra een Abbo is afgelopen.


ik heb vanmorgen deze mail ontvangen van t-mobile@activationboxx.com, zonder dat ik zelf acheraan ben geweest:

 

Beste,
 
Helaas ondervinden wij al langere tijd problemen met de levering van de Google Pixel Buds Pro vanuit de leverancier naar ons warehouse. 
 
Wij zijn druk bezig om deze problemen samen met de leverancier zo snel mogelijk op te lossen.
 
We hebben helaas geen exacte inschatting hoe lang dit nog gaat duren. We verzoeken je dus om nog even geduld te hebben 🙂 Op de dag dat de Google Pixel Buds Pro naar je verstuurd worden, ontvang je een email met de track & trace informatie.
 
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging in de levering.
 
Een fijne dag toegewenst!
 
Met vriendelijke groet,
T-Mobile

 

 


Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.


Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Wat was de afzender van de puds pro? ik heb namelijk in mijn PostNL app pakket staan uit zuidbroek zonder dat ik iets besteld heb.

 

heb nog geen track & trace mail gehad o.i.d. dus hoop dat ze het zijn.


Voor mij ook een zending van Stock Today uit Zuidbroek. Fingers crossed.. hopelijk duurt de PostNL staking niet te lang.


Voor jullie informatie: mijn Pixel Buds Pro zijn gisteren geleverd, exact 12 weken na de eerste bevestigingsmail van ActivationBoxx (dus 6 weken na de ‘uiterste’ leverdatum).

Naast de originele bevestigingsmail en de uiteindelijke track & trace mail, is er vanuit ActivationBoxx of T-Mobile nooit pro-actief gecommuniceerd (bv. over de vertraging). Goed om te lezen dat @BuriramFC inmiddels betere ervaringen heeft.

Bedankt voor het delen met jouw ervaring. Als ik goed heb geteld zit ik nu op week 8, als ik op jouw ervaring afgaheb dus nog 4 weken te gaan…..we zullen zien…..


Reageer