Skip to main content

De gloednieuwe Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro


Google lanceert twee spectaculaire toestellen. Heb je vragen over de Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro? Je bent hier aan het juiste adres. Wij zetten de meest gestelde vragen voor jou op een rijtje!
 



Goed nieuws - jouw nieuwe Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn vanaf 6 oktober om 17:00 uur te bestellen voor pre-order. Op 13 oktober start de verkoop van dit toestel en deze zal direct leverbaar zijn. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement!

Informatie over Google Pixel 7 | Google Pixel 7 Pro

De Google Pixel 7 en Google Pixel 7 Pro zijn direct leverbaar!
 

Tijdelijke Google Pixel actie

Actie Google Pixel 7: Ontvang de Pixel Buds t.w.v. € 99.

Actie Google Pixel 7 Pro: Ontvang de Pixel Buds Pro t.w.v. € 199.


Hoe kan ik mijn Google Pixel bestellen?

Vanaf 6 oktober kun je jouw Google Pixel heel eenvoudig en snel bestellen!  
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!


Bestelling en levering

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.


Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Google Pixel eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.  

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar doordat sommigen eerder bezorgafspraken maken met de koerier en anderen later, of doordat mensen niet thuis zijn bij de bezorging, kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt. 

 

Ik heb een Google Pixel besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. 

 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

 

Ik heb een Google Pixel besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen zorgen: de startdatum sluit straks naadloos aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast. 

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP of PostNL hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat ze achter in de reacties! 

@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.


En wat ik heel vervelend vind is de stilte van T-Mobile. De moderator lijkt zich stilletjes in een hoekje verstopt te hebben. Communicatie 0.0 bij T-Mobile. Ik vind het bedrijf steeds slechter worden. Alleen maar geld naar binnen harken, maar service wordt er op geen enkele manier meer verleend.


@BuriramFC 
“Mijn grote zorg is die gratis Buds Pro, actie is namelijk zo lang de voorraad strekt”

Ik lees dit nergens in de actievoorwaarden terug. Dus als je je telefoon krijgt, heb je recht op die oortjes, of als het overmacht voor hun is, en ze niet aan de oortjes kunnen komen, dien je het geld bedrag te krijgen (oid).

Dus ik zou me daar minder zorgen om maken. Ook hebben ze zelf aangegeven hier, en via klantenservice, dat ze er rekening mee houden.

Slim dat ik was heb ik de link bewaard waar je die gratis spullen kan claimen namelijk: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds aangezien die niet meer terug te vinden aangezien de pre sale voorbij is.

als je daarop klikt en helemaal naar beneden gaat kan je op 'actievoorwaarden’ drukken dan verschijnt een pdf met de voorwoorden, Hier een copy+paste daarvan:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bijzondere actievoorwaarden – Krijg Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 bij aanschaf van een
Google Pixel 7 of krijg Google Pixel Buds Pro t.w.v. €199 bij aanschaf van een Google Pixel 7 Pro.
i.c.m een T-Mobile abonnement.
Promotie
Bij aankoop van een Google Pixel 7 ontvang je gratis Google Pixel Buds A-series t.w.v. €99 i.c.m een
T-Mobile abonnement. Bij aankoop van een Google Pixel 7 Pro ontvang je gratis Google Pixel Buds
Pro t.w.v. €199 i.c.m. T-Mobile.
Deze promotie loopt van 6 oktober 2022 17:00 uur t/m 23 oktober 2022 en zolang de voorraad
strekt.
Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer
deelnemen per huishouden. Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.
Google en T-Mobile streven ernaar de Google Pixel Buds A-series of Google Pixel Buds Pro binnen zes
weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.
Product EAN Met
Google Pixel 7 128GB Wit 840244700669
Google Pixel Buds A-
series t.w.v. €99
Google Pixel 7 128GB Zwart 840244700652
Google Pixel 7 128GB Groen 840244700676
Google Pixel 7 256GB Wit 810029936651
Google Pixel 7 256GB Zwart 810029936644
Google Pixel 7 256GB Groen 810029936668
Google Pixel 7 Pro 128GB Wit 810029937436
Google Pixel Buds Pro
t.w.v. €199
Google Pixel 7 Pro 128GB Zwart 810029937429
Google Pixel 7 Pro 128GB Groen 810029937443
Google Pixel 7 Pro 256GB Wit 810029937467
Google Pixel 7 Pro 256GB Zwart 810029937450
Google Pixel 7 Pro 256GB Groen 810029937474
Deze promotie is alleen geldig indien je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro hebt gekocht via T-
Mobile i.c.m. een abonnement. Google is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de
deelnemende modellen bij T-Mobile.
Deelnemen
Ga naar https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds, vul het online aanmeldformulier in en upload het

 
 
 

aankoopbewijs (met aankoopdatum binnen de promotieperiode: 6 oktober 2022 17:00 t/m 23
oktober 2022) van je Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro uiterlijk 20 november 2022.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via t-mobile@activationboxx.com
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met deze Bijzondere
Actievoorwaarden van Google en T-Mobile zoals vermeld op https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De enige die de voorraad weet zijn ze zelf 😅 we moeten maar op hun blauwe ogen geloven ...

 
 

ik heb weken terug de vraag gesteld betreft die gratis Buds pro's namelijk t-mobile@activationboxx.com , Omdat actie formeel slechts tot 20 nov duurt. De levertijd is langer dan de actie. Ik kreeg zojuist antwoord van ze:

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.
Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 
 
 
Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 
De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!
 

 

 


Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 


Net maar weer even gebeld en verwachting is wel dat de p7p 256 groen voor mij deze week binnen komt bij de winkel. Hopelijk ook echt zo en dat het ook geld voor de rest die erop wachten. 

Bijzonder, ik wacht ook op de groene 256GB en heb zojuist ook nog even voor de honderdste keer gebeld. En kreeg als antwoord: Maar meneer deze telefoon is niet meer leverbaar, hij zit niet in ons assortiment en gaat ook niet meer geleverd worden. Zullen we de order direct annuleren? (Wat ik niet heb gedaan omdat ik hoop dat dit onjuiste informatie is) 

 

Dat terwijl ik wel de bovenstaande mail heb ontvangen omtrent de Pixel Buds actie. 

 

Heel vreemd en uiterst onprofessioneel allemaal. 


Ik heb ook de groen 256gb besteld. Dan zal ik morgen ook eens bellen. 

Hopelijk krijg ik dan een ander antwoord. Het duurt allemaal wel lang en het is ook weer lekker onduidelijk allemaal. 

Beetje jammer 


Goedemorgen,

 

De mogelijkheid zal blijven bestaan om jouw Google Pixel 7 (Pro) te registreren voor de promotie in combinatie met de Google Pixel Buds.

Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, kun je via onderstaande link alsnog de Google Pixel Buds aanvragen. 

 

https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

 

Let wel op: Zodra je jouw toestel hebt ontvangen, graag binnen 1 week het promotieformulier invullen. 

De campagne zal daarna namelijk definitief sluiten. Bewaar deze link goed!

 

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag. 

 

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Mit freundlichen Grüßen,

Cindy

 

Ik heb deze mail gehad, dus hopelijk gaat het wel goed komen. 


heeft iemand al iets gehoord?


heeft iemand al iets gehoord?

Ja helaas wel.

Ik ben letterlijk 5 minuten geleden gebeld door T-mobile, omdat ik geëist had dat ze een keer met concrete antwoorden moesten komen mbt levering. Hier is de medewerker achteraan gegaan. Na een week ben ik eindelijk teruggebeld.

Ik heb op 12 oktober een pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb besteld. Krijg dus net te horen dat de 256 gb varianten pas in WEEK 50 VERMOEDELIJK geleverd kunnen worden. Bi-zar.

Hij gaf verder wel aan dat er contact is geweest tussen T-mobile en Google. Google is inmiddels op de hoogte van de situatie en zou nog met een reactie komen. Hier word ik over teruggebeld. 

Ongelooflijk dat pre-orders niet eens geleverd kunnen worden. Het ergste vind ik dat het niet lijkt '"te leven" binnen T-mobile. Elke medewerker die ik heb gesproken, en dat zijn er inmiddels flink wat, reageert elke keer verbaasd alsof ze voor het eerst over dit probleem horen. Van de Iphone is het bij ze bekend, maar van de pixel...zoveel aandacht wordt er dus aan besteed.

 

heeft iemand al iets gehoord?

 


Deze “pixel 7 pro (groen/hazel) 256 gb” variant is door Google helaas te weinig geproduceerd of voor Nederlandse consumenten beschikbaar gesteld. Ook bij de enigste retailer, die deze Pixel zonder grijze import verkoopt, is de levertijd voor dit model 7 weken. Annuleren en ergens anders bestellen gaat hem dus niet sneller van Google naar jou krijgen.


Ik heb nog een update, ik kon kiezen tussen de 256gb zwart (geannuleerd), of wachten op de groene, ik zou nog te horen krijgen hoe lang dat kon duren.

Mij is nu vanuit de winkel (afgelopen woensdag) verteld dat het binnen 2 weken geleverd werd in de winkel. Zal wel laten weten als/of ik hem binnen heb.


Hier nog niks gehoord, echt belachelijk. Ze laten je gewoon afwachten  zonder enkele informatie. Elke medewerker zegt wat anders.  Als er een vertraging optreed in de levering zou de klant tijdig juist geïnformeerd moeten worden, dat mogen we toch wel verwachten van een bedrijf als t-mobile..

 

Het is maar afwachten of de oortjes straks nog leverbaar zijn, het is maar afwachten of / wanneer we ons toestel krijgen. Ze gdragen zich als een malafide dropshipper.


Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?


ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.


ik heb tot nu toe klantenservice 1x aan de telefoon gehad voor 2 dingen, paar weken geleden:

 

1 levertijd

2 de gratis Buds pro.

 

voor vraag 1 konden ze mij niet vertellen en voor vraag 2 konden zij mij ook niet helpen alleen maar doorverwijzen naar t-mobile@activationboxx.com, reactie daarvan is al eerder gepost.

 

Wat de levertijd betreft kijk ik regelmatig online via https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus waar het op neerkomt is dat ze nog steeds geen zicht hebben wanneer het geleverd wordt.

 

Mijn enige hou vast is dus terug vallen op hun SMS, daarin gaven ze aan levering waarschijnlijk tussen 28 en 30 november dat is precies 7 weken na mijn besteldatum 12 okt. Dat sluit dus aan de verwachte 7 weken levertijd wat eerder was genoemd. Dus nog 2 weken aan kijken…..

 

Verder wil ik de originele bijhorende hoesje gaan kopen, dus ik kijk regelmatig naar https://store.google.com/nl/config/google_pixel_7_pro_case?hl=nl die lijkt net zo moeilijk verkrijgbaar te zijn als het toestel zelf, als iemand weet waar ik het wel kan bestellen hoor ik het graag.

 

hoesje is net besteld via Belsimpel, vervolg vraag is hoe lang de levertijd daarvan is…..


De T-Mobile winkel heeft contact met mij opgenomen, de telefoon is niet leverbaar. Op zijn vroegst in week 52 maar ook dat was niet zeker, ze geven de schuld aan Google.

 

De enigste optie was de bestelling annuleren, en een nieuwe bestellen. (128G) die wel leverbaar zijn. Of hem 'elders zoeken'. 

 

Daarom heb ik dus weer naar de klantenservice gebeld i.v.m. De buds, hun reactie: hoe vervelend we het ook vinden helaas meneer u heeft dan inderdaad geen recht meer op de buds. Ongelofelijk.

 

(De T-Mobile shop medewerker zou me nog terug bellen om te kijken of hij iets kon regelen maar na er uren achteraan te hebben gezeten afgelopen maand heb ik er weinig vertrouwen meer in. 


Is hier ook iemand van tmobile die officieel kan/ mag reageren?

Alle medewerkers van t-mobile zeggen hetzelfde.  Er is een behoorlijke levertijd vanuit Google.  Sommige modellen zijn er nog wel, andere hebben 2 maanden levertijd. Zie de openingspost waarin nog iets van een indicatie staat. Verder is het voor hen ook afwachten wanneer en hoeveel Google precies gaat leveren.  Dit is de eerste keer dat Google formeel hun telefoons in Nederland lanceert. Ze worden ook maar via 2 partijen aangeboden en dan is nog steeds blijkbaar een onderschatting van het succes gemaakt.


In the google store, you can see that they deliver the hazel 256gb 2-9 december if you order now. How come t-mobile delivers later than them even though we ordered earlier. To me all these does not make sense. If delivery time is 2 months, Why store told Dylan-O that they cannot deliver? To me it sounds like t-mobile employees does not have a good visibility on this and tell customers different things. 


I have just asked again for free buds to activationboxx , and they told me the link will be active till 31 December. 


Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 


Ik heb mijn p7p 256 zwarte vanaf release dag, maar nog geen buds mogen ontvangen... Zou ze binnen 6 weken hebben, en dat is vrijdag a.s.


Ik heb zowaar ineens een track and trace code ontvangen!! Zelfs 1 week vóór de geschatte levertijd die ik eerder per SMS door had gekregen weken terug. Jullie horen van mij hoe dit afloopt.

 

Wanneer had jij de telefoon besteld? Ben wel benieuwd!


I just got my phone 256gb hazel, and registered to the activationbox link as first thing after I get the IMEI number. Now has to wait for the headphones. 


Hier nog steeds niets helaas, net nog maar eens gebeld, enige wat ze me konden vertellen is dat vanaf week 46 de p7p 265gb zwart en groen vanuit google zijn geleverd (dat was iig de voorspelling van een 2 weken oud bericht in het systeem daar), dus dat ze ergens deze week zouden moeten worden uitgeleverd (in mijn geval naar de winkel), zou fijn zijn als dat eindelijk eens klopt, wel klaar met het wachten...


Reageer