Skip to main content

Vanmiddag mijn eSIM geactiveerd, maar toen werd het stil. Geen bereik meer en ik kan dus ook de service dienst niet bellen.  Ik hoop dat jullie dit snel oplossen Odido 

Goedemiddag @Emw, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplosing kijken! Had je toevallig na de activatie je toestel al opnieuw opgestart? Soms is dat nodig, zodat je toestel opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1908. Daarbij zie ik dat je nieuwe eSIM gekoppeld en geactiveerd staat. Kun je checken via de instellingen van je toestel of gebruikmaakt van de juiste sim? Deze eindigt op ***0166. 

Zou je ook voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik hoor het graag van je! 


Reageer