Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra 2 maat bandje

  • 28 September 2023
  • 7 reacties
  • 202 Bekeken

Hoi ik heb een vraag mbt Apple Watch Ultra 2 bandjes. Jullie bieden deze aan met het Trail bandje (zwart, grijs of beige) maar er staat niet bij welke formaat. Apple heeft deze in S/M en M/L. Welke krijg ik als ik bij jullie de Ultra 2 met Trail bandje bestel?

 

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!


Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 


Wat raar dat alleen die maat beschikbaar is. Mijn pols is 200mm en toch echt niet enorm voor een man. Kan dus geen large bestellen?


Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

 


Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

 

Dit geld voor het Alpine bandje. Het trail bandje heeft zoals aangegeven maar 2 maten.


Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

 

Hi Odido, 

Soortgelijke vraag: welke maat bieden jullie aan voor de Alpine band optie? En is er mogelijkheid om voorkeur aan te geven?

 

Hartelijk dank, 

Bart


Hoi @Bart_r, welkom op de Community en gaaf dat je interesse hebt in de Apple Watch Ultra 2 met Alpine band! We bieden 1 (M) band aan en deze is geschikt voor een pols van 145-190 mm. Ik hoop dat deze voor jou geschikt is! 😄


Reageer